این روزهایِ من

من ، یک آدم معمولی ام!

" تسلیم"

تسلیم ( بی تفاوتی ) : نوعی رفتار وادادن است که در این حالت فرد خود را کاملا تسلیم محیط می نماید و منفعلانه در انتظار سرنوشت می نشیند.

۴ موافق ۰ مخالف
فکر کنم خیلیامون در بعضی مقاطع زندگی دچار یه همچین حسی میشیم!

درمورد من چند ماه پیش این اتفاق افتاد
بی حسی

یک جا خوندم توی زندگی سه تا راه بیشتر نداریم : تسلیم بشیم، بی خیال بشیم، سخت تلاش کنیم 

همش همینه

و چه مشکل حالی ست...

انگار از یه ارتفاع افتادی ، خرد شدی نمیتونی بلند شی

و این بد است.
بد نبینی جوون.

خیلی بد است.

ممنونم؛ شما هم بد نبینی؛ هیچ کس بد نبیند.

بهش گفتم: بازنده اون کسی نیست که شکست خورده؛ بازنده اون کسی که دست از تلاش کردن برداره! :)

گوش کرد به حرفتون؟

توی بعضی چیزا دیگه نمیشه تلاش کرد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">