این روزهایِ من

من ، یک آدم معمولی ام!

" آرامش بخریم "

امروز که رفنم غذا بخرم؛ جلوی در یه مرد کیسه های پر از کارتن و خرت و پرتش  رو گذاشته بود پایین سطل زباله ی شهرداری و داشت از توی سطل زباله یه چیزایی رو بیرون می اورد. یک ربع بعد که با غذا اومدم بیرون هنوز کارش تموم نشده بود ، نشستم و نگاه کردم.  دودل بودم که بهش غذا بدم یا نه، دودل از این بابت که می ترسیدم بدش بیاد و عزتش رو یک دختر افاده ای زیر پا گذاشته باشه. یه دویست و شیش سفید جلوتر زد روی ترمز، یه مرد جوون بود انگار اونم این مرد رو دیده بود، اونم نمی دونست چکار کنه چون هی با سرعت کم می رفت جلو و میومد کنار سطل زباله؛ آخر سر هم بعد از پنج شیش دقیقه شیشه ی ماشین رو داد پایین و از مرد پرسید غذا خورده یا نه، اونم یه لبخند زد مرد جوون بهش یه ظرف جوجه داد و رفت؛ مرد هم غذا رو گذاشت رو کارتنا و خم شد کارتنا رو از رو زمین برداشت و رفت؛ خیلی خوشحال شدم دوست داشتم برسم راننده رو بگیرم و ماچ ش کنم. ولی فقط لبخند زدم و قول دادم که دیگه دست دست نکنم.

+اینطور موقع ها دوست ندارم که بتونم کاری کنم برای امثال این مرد فقط دوست دارم دنیا زودتر تموم بشه؛ شاید راحت ترین راه ممکنه.

+بیاین این روزا بیشتر به اطرافمون توجه کنیم.با یه کمک کوچیک چیزی از دست نمی دیم.

+یاد بگیریم دست دست هم نکنیم ، با احترام کمک کنیم اتفاقی نمی افته.

۶ موافق ۰ مخالف
منم سعی می کنم دست دست نکنم ازین به بعد :)

خیلی خوبه :-)


+جوان ناکام هم خیلی قشنگ بود 

:)

+
من واقعا عذر می خوام نمی دونم مشکل از کجای وبلاگمه که حل کنم ! :(

تنها دارایی این روزای پر مشغله ی من همین گوشیمه 

راحت باش نظراتو میزارم همینجا :دی

اما من اگه جا تون بودم، خوش‌حال می‌بودم که دست دست کرده بودم.

چرا؟

«دودل بودم که بهش غذا بدم یا نه، دودل از این بابت که می ترسیدم بدش بیاد و عزتش رو یک دختر افاده ای زیر پا گذاشته باشه.»
چون من هرگز نمی‌تونم این حس رو از خودم دور کنم.

چه حسی؟

پس دو دل بودن خوب بوده 
اما اگر بهش غدا نمی رسید عذاب وجدان میگرفتم

فکر کنم تو وضعیت روحی نرمالی نیستم.. شایدم نرمالترین وضعیت همینه! نمیدونم.. دارم یه ریز اشک میریزم.. کاشکی تموم شه این دنیای بی عدالت.. همچین آدمایی رو به چشم ندیده بودم و هیچ وقت فکر نمیکردم که ممکنه ببینمشون.. مثل کبک سرمو کرده بودم زیر برف.. ندیدن من دلیل بر نبودنشون نیست.. انقدر بی عدالتی منصفانه نیست.. باور کن نیست.. حالم بهم خورد از زندگی

دقیقا همینه ندیدن ما دلیل بر نبودنشون نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">