این روزهایِ من

من ، یک آدم معمولی ام!

'' اگر خدا بودم ( یک ) "

اگر یک روزی خدا می آمد و می گفت :" خدا بشو" ، بهش می گفتم "بنده ام نمی بخشمت که منو کشوندی آوردی اینجا و مجبورم کردی به بودن نگفتی هم چرا ، منم موندم حیرون و سرگردون "


یکی از هزار تا اگر خدا بودم هایم .

۵ موافق ۰ مخالف
متوجهم
و شاید درکت کنم
نن نمیدونم
شاید

درک کردن کار سختیه ، همون شایدم زیاده :)

روز قیامت انقد سوال نپرسیده از خدا داریم که شاید نتونه جوابشون رو بده و محاکمه بشه!!

" انی اعلم ما تعلمون " 

من چیزایی رو می دونم که شما نمی دونید 
بقره- آیه ی سی

این چه حرفیه
همینکه خدا ما رو انسان خلق کرده یعنی منت بزرگی بر ما نهاده و میدونین وقتی خدا منت میزاره یعنی خیلی ما رو دوس داره
پس به جای اینکه از انسان بودن و افریده شدن ناراحت باشین سعی کنین پرواز کنین به سمت ابدیت
خلاصه مطلب انسان واقعی بشیم

همین سخته :)

خدا خواست برای زمینش خلیفه بگذارد.که تجلی خودش باشد.خواست تمام توانای اش راخرج کند واحسن الخالقین بسازد.خواست باری رو که هیچکس نمیتوانست جورش رابکشد به امانت بسپارد به خلیفه اش روی زمین.خواست تابشناسندش وعاشقش شوند و بعد تمام هستی اش رو بدهد به معشوقه اش.اگر تهران زندگی میکنید بهتون ادرس کلاسی رو میدم که شاید بتوانیدجواب  سوالتون روپیداکنید.سایتم دارن برای اطمینان به درست بودن کلاس.چیزاهایی میشنوید که تابه حال شنیده بودید ولی به حنو دیگری میشنوید. 

همه ی این ها درست 

کو این انسانی که خدا می خواد؟ خلیفه ی خدا این انسان ها هستیم؟ بیشتر تف سربالاییم 

+ممنونم بابت آدرس 

خواهش عزیز.انسانم ادرزوست:/

آرزو می ماند :)

ممنون بابت تاریخ
پیشنهاد خوب بود

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">