این روزهایِ من

من ، یک آدم معمولی ام!

"تجربه ای مبهم - دو "

 تا حالا با یه آدم نابینا توی تلگرام چت کرده اید؟! توی چت از این استیکرا هم برای شان فرستاده اید؟! توی تایپ تان بیشتر دقت کرده اید؟!


+با وجود اینکه خیلی دیره اما اینا رو از من پذیرا باشید، به دعوت از عارفه ی  عزیز من این ا رو پیشنهاد می دم :)

فیلم

- room

- interstellar

- me before You

- divergent


کتاب :

- جز از کل

- چشم هایش

- دنیای سوفی

- جای خالی سلوچ


۷ موافق ۰ مخالف
از چپ و راست دارم تعریف فیلم room رو میشنوم لازم شد این دفعه دیگه دست به کار شم ببینمش:) ممنون از معرفی ها!

من خیلی فیلم نمیبینم اما این عالی بود :)

+سلام

ممنون که قبول دعوت کردید :)

دیر شد ولی :)

Inception هم فیلمه خوبیه ها...اگه ندیدی فک کنم خوشت بیاد:)

ندیدم، ولی احتمالا خوشم بیاد . 

ممنون :)

چون تازه تمومش کردم مزه اش هنوز زیر زبونمه !
سقوط رو میگم ، سقوط آلبر کامو
اگه نخوندین ، شک نکنید.

ممنون . خیلی خوبه 


+ سلام

من رفتم کتاب room رو بخرم سی هزار تومن بود.
سی هزار:|

+چت با نابینا چطوری آخه؟ متن رو میبینه یعنی؟

 بعد میگن چرا سرانه ی مطالعه ی ما پایینه :دی


از نزدیک ندیدم چطوریه ولی شنیدم که گوشیشون صوتیه. برای تایپشون هم کی بردشون صوتیه.
برام جمله می نویسه با همه ی علامتای نگراشی :دی می تونی غبطه بخوری به حالم

"من قبل از تو" کتابش هم جالبه و البته "پس از تو"
اگر هنوز فیلمش رو ندیدی توصیه می کنم اول کتاب رو بخونید :)

کتابشم بهم پیشنهاد شده اتفاقا 

ممنونم :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">