این روزهایِ من

من ، یک آدم معمولی ام!

" تجربه ای مبهم- یک "

احتمالا هنوز نُه نشده بود. ساعت نُه. نُه شب. نشسته بودیم توی ایستگاه اتوبوس. به فاصله ی سه تا صندلی آن طرف ترمان دو تا خانم مسن نشسته بودند. نمی دانم بعد از چند وقت بود که سه تایی دور هم جمع شده بودیم. تاریک بود. نازی فلش گوشی اش را روشن کرده نور می انداخت توی چشم هایمان، نیلو تمام سعی اش را می کرد تا سلفی بیاندازد و من از ته دلم می خندیدم. خانم های کناری مان نگاه می کردند. انگار خنده ام مسری بود ، نیلو و نازی هم شروع کرده بودند به خندیدن. اتوبوس هفتاد و سه رسیده بود و ما هچنان می خندیدیم. کل اتوبوس چشم شده بودند و داشتند به خنده های از ته دلمان نگاه می کردند و توی دلشان اگر ناسزا نمی گفتند حتما گفته بودند که دیوانه ایم. جوان تر های توی اتوبوس با ما می خندیدند و مسن تر ها و مخصوصا آن خانم هایِ نصیحت اخم داشتند. اتوبوس حرکت کرده بود، اتوبوس بعدی رسیده بود. سوار شده بودیم. همچنان می خندیدیم و لابد آن خانم های ِنصیحت همچنان اخم داشتند. اخم داشتند بدون اینکه بدانند توی دل یکی مثل من چه خبر است. پشت خنده های من چه خبر است. بگذار اخم کنند، به درک. مگر می خواستند کجای دنیا را بگیرند. ما از ته دل می خندیدیم. بدون اینکه بخواهیم به چیزی فکر کنیم. می خندیم و می دانستیم که فردا هر کداممان یک گوشه ی دنیا افتاده ایم . می خندیدیم و مرداد ماه مان تمام می شد. با خنده تمام می شد.

+ خواهرانه ای ساده
۱۰ موافق ۱ مخالف
و انان که خندیدن را بلد نیستند کتابهای من را نخوانند...
نیچه گفت.

من خندیدن بلد نیستم ، بخاطر همین این یه تجربه مبهم بود .

+ سلام

در بین خبرهایی که میخواندم به این مطلب برخوردم که  " داعش سه دختر سوری را به جرم خندیدن دستگیر کرد."  خدارا شکر که شما نبودید .  راستی  اونا کجا سیر میکنند و ماکجا ... خب به شکرانه اینکه شما شاد و سرو حال هستید برای دل اونهایی که غم در وجودشان هست دعا کنیم که لبخند خدا بر زندگی همه آنها و ما باشد. موفق باشی

شایدم باشیم، از کجا پیدا؟!! :)

امیدوارم. لبختد خدا آرامش بخش ترینه . 
+سلام

امیدوارم همیشه بخندید اونم از ته دل

چه آرزوی خوبی.برای شما هم 

+سلام

خندیدن سخته

ولی غیرممکن نیست :)

+سلام

ولی تجربه ای موفق شده  :) !

براش برنامه ای نداشتم . کاملا خودجوش بود و البته موفق :)

:) من مخالف رو زدم
میخاستم لایک بزنم گفتم تکراری میشه
تازه الان مشخصه اون منم :)

خوب کردی. متفاوت بودن خوبه :)

+ سلام

+سلام

سلام ( کسی که دست تکان می دهد  و لبخند آشنایی دارد.)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">