این روزهایِ من

من ، یک آدم معمولی ام!

" اگر خدا بودم ( دو ) "

اگر یک روزی خدا می آمد و می گفت :" خدا بشو" ، بهش می گفتم "بنده ام ، من از آدمایی که وقتی داغونم و دستمو به سمتشون میگیرم و اونا با آرامش تمام دستشونو میزارن زیر چونشون و زُل میزنن بهم و با یه  لبخند پر از آرامش میفهمونن بهم که باید صبر کنم حرصم میگیره. "


 یکی از هزار تا اگر خدا بودم هایم .

۴ موافق ۰ مخالف
منم حرصم می گیره ولی خب معمولا گذر زمان چیزهای بیشتری نشونم می ده که حس می کنم بیخودی حرص خوردم

این دلِ کوچیک و عقل ناقصِ ما تحمل گذر زمان رو نداره ولی :)

من اگر خدا میگفت بیا خداشو با کله!!قبول میکردم..بعد بهش میگفتم تو هم بنده شو تلافی همه چیو سرش در میاوردم:)

تلافی؟!!

 :دی

این همه آمد و رفت برای بزرگ شدن دلامونه،

سخت هم این بچه بزرگ میشه!:)

خیلی سخت تر از قد و قواره مون :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">