این روزهایِ من

من ، یک آدم معمولی ام!

" چگونه انگیزه بیابیم؟! "


من : کاش لااقل چاق بودم، لاغر کردن می شد انگیزه این روزام .

اون :   . . .

۴ موافق ۰ مخالف
جوابی که کاراکتر" اون " داده اصلا زندگی آدم را زیر و رو می کنه . چه قدر انگیزه گرفتم !!!

کاراکتر اون سکوت کرد . یه سکوت سنگین دقیقا مثل همین "... "

خب الآن که چاق نیستید، چاق شدن رو بکنید انگیزه

دارم الان فکر میکنم اول چاق بشم بعد لاغر بشم خودش کمه کم یک سالمو پر میکنه 

خیلی هم خوب!
:)

دقیقا کجاش خیلی هم خوبه ؟! 

:-|

چقدر خوبه اینجا:)

ممنونم :)


+ سلام 

خب چاق کن خودت رو بعد لاغر کن , اونم با انگیزہ (:

اصلا یکم پر تر شدن ھم خودش یہ انگیزس ؛)

دقیقا الان به همین فکر میکردم 

البته یه چیزی هم هست اگر به این روزام برنگردم افسردگی بعدشو می تونم تحمل کنم یا نه؟!

چند روش بسیار بسیارساده پیشنهادی بدون ترتیب:

_زل زدن به پدر یا مادر، یا هردو در کنارهم

_تفکر در زندگی یک حیوان دم دستی( مثل مورچه!)

-تماشای خودتان در آینه

آخری تاثیر شگرفی داره!:)

جدا می بینی خدا چی خلق کرده...!!!

واقعا ساده و بدون نیاز به هیچ مهارتی 

ممنونم 
یادم باشه یه پست در مورد زندگی مسالمت آمیز با مورچه ها بنویسم :)

خیلی هم خوب منظور خوب به معنی خوب نیست!
منظور خیلی هم خوب بود در واقع!

خیلی هم خوب به منظور تایید؟! :دی

من با کمال میل این انگیزه ام رو تقدیم می کنم به شما 

خودتون لازمتون نمیشه ؟!! :دی
+سلام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">