این روزهایِ من

من ، یک آدم معمولی ام!

" آموزه های یک معمولی "

" دلم برات تنگ شده بود! " ها را جدی نگیرید. درست به اندازه ی خیلی از " عزیزم " ها، یا خیلی از " جانم " گفتن ها، یا حتی خیلی از " خوبی؟ " هایِ بر حسب عادت. چرا؟ چون این ها همه مثل " دوستت دارم " ها معنی سیال دارند.

۲ موافق ۰ مخالف
اره واقعا.... 
دوروغ های محض.... 
حس نابود کن های ناب... 

سیال بودن معنیش این نیست که دروغ هست. دروغ محض!!!

مثل شازده کوچولو یک گل سرخم نداریم نسبت بهش احساس مسئولیت بکنیم...هییی:(

میدونی چرا نداریم؟ ! شاید می دونیم که احساس مسئولیت داشتن سنگینه  و کار هرکسی نیس :) 

معنی سیال دارند؟ منظورتون سیال علم مکانیک هم میتونه باشه.
تازه سیالش هم گرانروی خیلی زیادی داره! سریع جاری میشه و میره که بره.

سیالات یا جامدات؟ مساله این نیست :)

آدما متفاوت هستن پذیرفتن دوستت دارم ها هم میتونه متفاوت باشه. 

بعد خب می دونی.. یه وقتایی هم خیلی واقعیه.. ولی دیگه نمیشه باور کرد.

دوستت دارم سیال هست  تا دروغ :)

میشه دیگه جدیشون نگرفت
به خصوص بعد از تجربه های بد

ولی بعضی وقتا میشه بهشون دل خوش کرد
نمیشه!؟
;)

توی آدما ی مختلف نتیجه ی مختلفی هم داره :)

معنی سیال دارند یعنی چی ؟


درک " دوستت دارم " ها تو آدمای متفاوت ،مختلفه و همچنین نشون دادنش
+سلام

دروغ نیست
شاید اون لحظه واقعا دوستمون دارن و دلشون تنگه
ولی باید حواسمون باشه اون جمله مال همون لحظه است و اون آدم در حال تغییره

دقیقا معنی سیال بودن همینه  اینکه اون جمله برای همه مواقع نیست
:)
+ سلام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">