این روزهایِ من

من ، یک آدم معمولی ام!

" نیازمندی ها "

یک خیابان به تمام از خشک شویی محله مان تا در خانه  نیازمندی های خبر جنوبی که آقای خشک شویی پیچیده بود دور مانتو ام را خواندم از هرچه که بخواهی توی اش نوشته بود خرید زمین و ماشین و خانه ، فروش ماشین، فروش فوری، فروش استثنایی، استخدام منشی و پرستار و فلان، خلاصه هر چه که دلت بخواهد. داشتم توی دلم میگفتم گاهی اوقات آدم به هیچ یک از این بالایی ها نیاز ندارد فقط باید بیاید یک نیازمندی با تیتر بزرگ به رنگ قرمز که خوب به چشم بیاید بزند صفحه اول نیازمندی ها که  به یکی  نیازمندیم بیاید به حرفهایمان  تمام و کمال گوش بدهد بدون اینکه بخواهد اظهار نظر کند، بدون نیاز به نصیحتش، بدون نیاز به دلسوزی اش، بدون نیاز به دوست داشتنش، بدون نیاز به حسادتش . با سکوت بیاید به حرف هایی که باید بزنی تا از دسشان خلاص بشوی گوش بدهد بدون کوچکترین حرکتی .

۵ موافق ۰ مخالف
و البته بدون بازگو کردنشان برای دیگری...

کسی که بقیشو داشته باشه ، اینم داره احتمالا 

شایدم نه :)

چنین سنگ صبورهایی کیمیا هستند :(

قالب وبلاگت قشنگ است، دوستش دارم :)

بازم خوبه نایاب نیستن :)

ممنونم ( یک آدم بسیار ذوق کننده)
 :))

خوشمان آمد:)

خیلی خوب است :)

بعد این آدم حقوق هم میگیره؟;-) همچین آدمهایی خیلی کمیاب هستند .... و بی نهایت ارزشمند

یعنی واقعا برای حقوق می پذیرن؟! 

نایابم هم نیستن 

+ سلام :)

گاھی واقعا این حس تو منم وجود دارہ
من دوست دارم تو صفحہ نیازمندیام بنویسم کہ بہ ھم صحبتی با خدا نیاز دارم, جلوم بشینہ و دستم رو بگیرہ و گوش کنہ و لبخند بزنہ

از بندہ ھاش ھمچین انتظارے نمیرہ راستش

می دونی چیه ؟ خدا همیشه هست ، نمیدونم چرا ما خیلی وقتا یادمون میره و این بد فراموشی هست که ما داریم 

بعضی حسا هستن که میتونی هی درموردشون بنویسی و بنویسی ولی بازم تا به زبون نیاریشون سبک نمیشی
و این نامردیه!
به نظرتون چرا اینطوریه...؟



پ.ن: قالب جدید مبارک
چرخش براتون بچرخه :))

نامردی نیست ، یه نیازه به نظر من، ما هم نیازمند :)

ممنونم :))

چند لحظه سکوت  :)

به احترامِ؟!!  :دی

یه غریبه ای که همه ش هم نگران نگران شدن و غصه خوردنش نباشی..


+ قالبشو.. به به

دقیقا

+ ممنونم، به به :))

خحوب عزیزم من سکوت میکنم و حرفاتو گوش میدم بدون هیچ قضاوتی

ممنونم :)

در واقع، "به یک نفر مسلط به زبان آدمیزاد برای رفع پاره ای از دلتنگی ها نیازمندیم"

و ایضا به خوشی های زمان کودکی نیازمندیم.

خلاصه و مفید :)

خودِ کودکی و دوست ندارم اما دل خوشی ها شو چرا . 

+ سلام 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">