این روزهایِ من

من ، یک آدم معمولی ام!

" این روزهای من "

می توانید؟کسی که در یک اتاقک آسانسور گیر افتاده و راه فراری هم ندارد؛  از آمد دنیا  فوبیای جای بسته هم دارد را تصور کنید .می توانید؟ نفس نفس زدن هایش را تصور کنید. می توانید؟ عرق روی اش را تصور کنید . می توانید؟... 

۴ موافق ۰ مخالف
همیشه ازین اتفاق میترسم هر وقت تو اسانسرم منتظرم که این اتفاق بیفته

ابعاد دنیا همینقدره الان ، اسانسور که ترس نداره :)

در همان حالم ... 

من هم :)

بله، می توانم......

:))

تعمیم چی؟؟ تعمیمش هم می توانید دهید؟

ای بابا!
امیدت رو از دست نده درست میشه

من از برای مصلحت در حبس دنیا مانده ام :)

من گیر افتادم در آسانسور، فوبیا هم نداشتم، ولی واقعا وحشتناکه:-|

منم گیر افتادم توی اسانسور ثابت ، فوبیا هم تا دلت بخواهد دارم :)

نذار امید بمیره..
غم جای اونو بگیره..


+ تنها راه نجات، باوره.

باوره چی؟؟ 

باورِ اینکه نجات پیدا می کنی..

باورِ اینکه چیزی رو که میخوای به دستش میاری..

اینم باور دارم که دنیا تنگ شده، بدجوری داره فشار میاره.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">