این روزهایِ من

من ، یک آدم معمولی ام!

" شب آرزوها "

دم غروب کنار شمعدانی های باران خورده وقتی خدا را استشمام کردم، وقتی دیدم چه حال خوبیست او را داشتن، چقدر دل آدم محکم است؛ او را خواستم، خودش را خواستم، داشتنش را خواستم، آرامش آن لحظه های ناب را خواستم.آرامش را برای لحظه هایی خواستم که حیران و سرگردان دنبال گمشده هایمان هستیم و او دستش را گذاشته زیر چانه اش آرام نگاهمان می کند و عمیقا لبخند می زند.وقتی دیدم چه حال خوبیست او را داشتن، آرامش آن لحظه های ناب را خواستم.

من امشب ، آرامش آرزو کردم . آرامشی از جنس خودش برای همه مان . 


+امشب ، خدا عجیب دارد دلبری می کند.

۱۲ موافق ۰ مخالف
آرزوی آرامش برای همه ...
فک کنم بهترین آرزو باشه... :)

خودمم فکر میکنم بهترین باشه

ارامش که باشه خیلی چیزا قبلش درست شده که رسیدیم به ارامش
به ارامش که رسیده باشیم قبلش به ارزوهای کوچیک و بزرگ دیگمونم رسیدیم
مثلا خودمونو پیدا کردیم، مثلا دیگه جنگ نباشه و ....

خواستی مار.و هم یاد کن

برای شما هم آرامش ارزو میکنم

بوش تا اینجا هم  اومده....
:)

همه جا هست ؛ مخصوصا امشب

:) زیباست

ممنونم 

نوشته ی شما زیباتر :)

عالی عالی عالی :)

ممنونم ممنونم ممنونم :)

نوشته شما هم دلنشین بود.

دستش را گذاشته زیر چانه اش آرام نگاهمان میکند... :)


چه آرزوی خوبی!
آرامش...

آره ، واقعا آرامش چیز خوبیه  :)

پرازحس خوب ....ارامش نصیبتون

ممنونم 

برای شما هم :)
+سلام

سلام 

بسیار زیبا :)

سلام :)

ممنونم 
نوشته ی شما هم به دل می نشست.

شادی ارزوی من برای شماست

ممنونم :)

ارامش دو چندان برای شما 

خیلی خوب...
آرامشِ حضور خدا :)

ممنونم

برای شما هم ارزومندم :)

راستش.. خیلی اینجا رو نمی خونم
اما باید اعتراف کنم که دلتنگت میشم


+ تو آدم دوست داشتنی ای هستی ندا :)

ممنونم 

این لطف تو هست خورشید عزیز
واقعا ممنونم :-)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">