این روزهایِ من

من ، یک آدم معمولی ام!

" تکیه گاه مهربان "

پنجره ی اتاق را باز کرده ام .کف اتاق ، زیر پنجره زانو هایم را بغل کرده ام، چشم هایم دارند تمام تنهایی و سختی این روزهایم را بالا می آورند.مرد همسایه برای دخترکش بلند بلند لی لی حوضک می خواند، دخترک با تمام وجود می خندد، مرد می گوید قربان خنده هایش، دخترک با لحن شیرین اش می گوید :"  با با " مرد کشیده می گوید جان؛ دخترک دوباره دوباره اش بلند می شود و مرد دوباره می خواند و آخرش می گوید : " بپر، بغل بابا." و لابد بغلش می کند و دخترک با لحن شیرینش می گوید :" با با " و او دوباره می گوید جان. این طرف بغض دوباره گوش هایم را کر می کند.

من هم از این روزها کم نداشته ام ، از این لحظه های ناب پدر دختری اما یادم نمی آید از کی بود که یکهو بزرگ شدم، انقدر بزرگ که حرف ها و بغض هایم را به بابا نگفتم، که نگذاشتم دیگر بغلم کند و غصه ی لحظه های سختم را بخورد ؛ آنقدر بزرگ که مثل یک مرد روی پای خودم بایستم و بابا افتخار کند که دختر دارد مثل مرد و خیالش راحت است. آنقدر بزرگ که از یک جایی به بعد در جواب " اوضاع چطور است دختر جان ؟" گفتم : " همه چیز عالی. " و بغض را قورت دادم و بلند قه قه زدم تا نفهمد؛ هیچ نفهمد. اما او چشم هایم را می خواند و همیشه ؛ همیشه ی همیشه بود.به رسم خودش همیشه بود.


+بابا امروز پنجاه و نه سالگی اش را رد کرد. تنها مرد زندگی من رفت توی شصت سالگی.نمی دانم چه حسی داشت ولی اول صبح که ماچش کردم ، بغض کرد.

+امروز هم برای خدا نوشتم که مواظب خدای زمین من باشد .

۸ موافق ۰ مخالف
تولدشون مبارک :)

ممنونم .

آفرین...
پر از احساس...

ممنون.

من که دنبالتون کردم منو هم دنبال می کنید؟

اگر ده تا از پست ای اینجا رو بخونی و کامنت بزاری حتما .چرا که نه؟

تحمل هر چیزی رو دارم الا دیدن اشکای یک مرد رو! :)

بابای من خیلی دل نازکه :)

 ولی من جز چند دفعه ی محدود اشکاشونو ندیدم

قلم بسیار شیوایی داری
لذت بردم...
خدا حفظشون کنه

ممنونم؛ این لطف شماست.

بازهم ممنونم.

احسن نوشتی اشکم دراومد 

ممنون.

این یه حقیقته که ماها بزرگ میشیم و دیگه رابطه مون مثل بچگیمون نمیشه

رابطه دخترها و پدرها یکی از قشنگ ترین رابطه های دنیاست، گاهی هیچی برای یک دختر جای پدرش را نمی گیرد :)

مثل یه کوه هستن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">