این روزهایِ من

من ، یک آدم معمولی ام!

" اجتناب آرام "

با توجه به ساعت خواب این روزای من که نتیجه ی بیست روز تعطیلی و شلوغی خونه و صدالبته هوای اینجاست من تقریبا دو ساعت بعد از تمام شدن وقت کنکور ایران تازه از خواب بیدار می شم . اما چیزی که هست و دلگرمم میکنه اینه که وقت خواب و ساعت بدنمو به وقت امریکا تنظیم کردم؛ یعنی ممکنه با توجه به این حرکتم بهم پذیرش ندن؟
۵ موافق ۰ مخالف
سلام

اگه آدمای منطقی ای باشن ، حتما بهت پذیرش میدن...اگه قبولت نکردن هم ناراحت نشو، لیاقتت رو نداشتن حتما:)

سلام

حرکتم برای خودش یک انقلابی بوده ها

کم پیدایی مهندس!!!

الان باید بگم زیر سایتون؟!!

از وجنات پست مشخص نبود :دی

اگه تو لاتاری گرین کارت شرکت کرده باشی
مفیده...
خخخخخخخخ

موقع ثبتنام لاتاری هنوز ب شرایط اینور امیدوار بودم 

توی لاتاری شرکت نکن هیچ وقت!
هیچ وقت!
اگه میخوای بری، یا شان برو با شانس نرو!

عجب جمله ای گفتی هولدن

حک شد توی مغزم

هههههه
خدا نجاتت بده!

امیدوارم ؛ ما را از دعای خیرتان بی نصیب نفرمایید :دی

ایشالا که پذیرش میدن :)

نه نه 

امادگیشو ندارم که :دی
مدرک زبان ندارم، لباس نخریدم و ... فقط ساعت خوابمو تنظیم کردم ؛ اصلا نمیدونم برم یا نه؟ :)

اصلاً برکلی و اِم آی تی، هاروارد دارن لحظه شماری میکنن برای ورودت 

:))

اون که صد البته اما خب من فقط منتظر پذیرش پرینستون هستم :دی

شما وقت خوابتو به وقت روسیه تنظیم کردی؟ :دی

همه چی درست میشه؛ نگران نباش :)

امروز روز سختی ست و فردا سخت تر اما پس فردا حتما روز روشنی خواهد بود. 

ممنونم :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">