این روزهایِ من

من ، یک آدم معمولی ام!

" چاقو کش "

خیلی وقت است که چاقو دارم، چاقوی جیبی؛ یک چاقوی فلزی تا شوی آمریکایی با یک کاور بند دار چرم مشکی؛ که گاهی توی گردنم است ، گاهی توی جیب کیفم ، گاهی توی داشبرد ماشین و معمولا توی جیب سمت راست مانتو ام . مامان همان موقع که فهمید چاقو دارم هزار بار خواست چاقو را سر به نیستش کند اما ندادمش.خودم می دانستم که فقط جنبه ی دلگرمی دارد برایم نه چیز دیگری. می دانستم هررچقدر هم که به قول مامان زودجوش باشم چاقو کش نیستم که بخواهم از داشتنش بترسم. امروز؛ امروز دم ظهر سر فلان چهارراه که مردک نامرد داشت کف پیاده رو زنش را زبر لگد هایش له میکرد دوست داشتم چاقو را فرو کنم توی شکم گنده اش ، برای اولین بار دوست داشتم چاقو کش باشم؛ من زودجوش دوست داشتم چاقو کش باشم..

۹ موافق ۰ مخالف
دردناکه!

دردناک برای یک لحظه ش هست :(

+سلام

چاقو خوب نیست
وسیله های بهترو باید امتحان کرد!

ولی اینجور وقتا آدم بدجور با این شخصیتای تو فیلما که اجرای عدالتو خودشون به دست میگیرن همذاتپنداری میکنه

یه بتمن کم داریم...

مثلا قمه؟ :)

اینجور موقع ها فقط خون ادم خونشو میخوره که هیچ کاری نمیتونه بکنه ؛ که چرا بتمن نیست 

حمل سلاح سرد حکمش چیه؟

شش ماه زندان؟ فکر نکنم حملش جرم باشه فقط کاربردنش جرمه

سر همینه توی کاور گذاشتمش :)

چه پست فطرت من اگه بودم حتمن با چاقوم دو شقش میکردم البته چاقوی مُت بهتره آخه دردش هم بیشتره 

ندا جون شوخی کردما اصلن ضرب و شتم خوب نیست نمیدونم شاید نفسم از جای گرمی داره بلند میشه ههه

حداقل به قول آقا درخشانی یه چیز دیگه جایگزین کن : 
مثلن ! سنگ یا تیغ یا هههه اصلن بهتره بگم سلاح هیچ جورش خوب نیست 
هههه گفتم منم یه چی گفته باشم 

چاقوی مت؟

سنگم چیز خوبیه ولی اگ در اون لحظه در دسترس باشه 

+سلام؛ خوش اومدی

درکت میکنم ولی خدا نکنه...

منم یکی دارم محض دفاع شخصی. تا الان که فقط اسباب شوخی دوستان و نصف کردن سیب و ... بوده خدا رو شکر...اگر هم پاش بیفته اسپری فلفل و ... رو ترجیح میدم فکر نکنم چاقو زدن ازمون بربیاد

شکرخدا ؛ من کیک خامه باهش خوردم :)

میدونسی اسپری یا همون افشانه هم جرم داره؟ حداقلش سه سال حبسه

دردناکترین بخش قضیه اینه که حتی وقتی برای دفاع از خودت استفاده می کنی، باز هم یک عالمه بازداشتی و حبس و اینا داره تا چه شود که ثابت شود حالا دفاع از خود بوده :-|

متاسفانه

میدونی چیه؛ وقتی میتونی رسما از سلاحت استفاده کنی که رسما بهت حمله شده باشه که همچین چیزی واقعا کمه

راه های دیگه هم بلدم برای دفاع شخصی؛ مثلا خفه کردن با روسری :دی

بعضی مردها اصلا مرد نیستن
خاک تو سر اینجور به ظاهر مرد

مردی ک مرد باشه دست رو زن بلند نمیکنه

اگه اینطور باشه که من همش باید چاقو بکشم!!

:دی

خب پس معلوم میشه، نمیشه چاقو کشید

چقدر به چشمم دیدم و مجبور به سکوت شدم.. تا بیشتر کتک نخوره.. تا اون مرتیکه ی وحشی تحریک نشه و عصبانیتش رو روی زنش خالی نکنه.. لعنت به هرچی حیوون صفته..

سلام 

بعضیا هم واقعا دست خودشون نیست این رفتارشون

هیچکدوم دست خودشون نیست.. همه این رفتارها ناشی از بیماری های جسمی و روحیه.. یکی با افت قند خون یکی با بالا رفتن فشار خون.. و خیلی چیزای دیگه.. مشکل اینجاس که به این جور آدما به چشم عادی نگاه میکنن و به جای درمانش تشویقش میکنن به ازدواج..! باید درمان شن اینجور آدما

این عمومیت نداره 


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">