این روزهایِ من

من ، یک آدم معمولی ام!

" می ترسم افسردگی بگیرد . "

دایی "د"  برایم قناری آ ورده ؛ یک قناری ابلق. می گوید از همه قناری هایش ا بیشتر می خواند . آورده که برایم بخواند؛ برایم بیشتر بخواند. از دیشب که آ مده، مرا که دیده بدجور خورده توی ذوق اش، کز کرده نشسته گوشه ی قفس اش.فکر می کنم از سکوت  ترسیده ، از سکوت م ترسیده ، انگار که مرده دیده باشد.آنی که از همه بیشتر می خوانده هم کم آ ورده ، با دیدن من، با دیدن سکوت من.

+من بآمبو خیلی دوست دارم.

+با حساب اسفند بیست و نه روزه؛ با حساب فروردین سی و یک روزه؛ با حساب دو هفته ی اول اردی بهشت ، شصت و پنچ روز تمام مانده.

۳ موافق ۰ مخالف
بامبو هموناست که تو آب می ذارنش?یه ساقه ی بلند شبیه به نی داره و وسطش یه پیچ خورده?! :)

اره  ؛ خیلی گیاه قوی ای هست مثل آدما :)

بهش خیزران هم میگن.

+ عارفه، با گوشی ک میام وبلاگت نمی تونم نظر بزارم ، یا خوشم میاد آ بزارم ؛  بررسی کن :دی

عه!چرا?!عجیبه! :|

من که تنظیمات فونت بالای کامنتارو هم برداشتم نمی دونم مشکل از کجا می تونه باشه ?! :?

برای خودمم عجیب بود    o__O

تا تولدت ؟  قناریه عادت میکنه ... 


 اگه از سایت من خوشتون اومد ! لینکش کنید ... ممنون

http://khabis.ir

عادت کردن خیلی دردناکه

من از نگهداری موجودات زنده می ترسم. با اینکه آرزو دارم گربه داشته باشم ولی...می میرن خب!

قناری نمی تونه پرواز کنه؟

من از گربه می ترسم 

نمیدونم قناری میتونه پرواز کنه یا نه، هیچوقت زیستم خوب نبوده:دی پنگوئن پرواز نمی کنه ولی، حسابه؟:))

بنظر من نمیتونه پرواز کنه 

از پرنده ای ک نتونه پرواز کنه و فقط بلد باشه خودنمایی کنه و اسمش پرنده باشه بدم میاد 
شترمرغ هم نمیتونه پرواز کنه :دی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">