این روزهایِ من

من ، یک آدم معمولی ام!

" دهه ی فجر "

تا حالا توجه کرده اید که دهه ی فجر یازده روز است؟ باور ندارید بشمارید. دوازدهم ، سیزدهم، چهاردهم ، پانزدهم ، شانزدهم، هفدهم، هجدهم، نوزدهم، بیستم، بیست و یکم، بیست و دوم.

۷ موافق ۰ مخالف
من دوم ابتدایی چقدر با معلممون سر این بحث کردم آخرشم با فحش دادن بچه ها پایان یافت و گفتن ده روزه بگیر بشین بابا ! :|

آفرین 

ما ابتدایی فقط کلاس آذین میبسیم به اینا توجه نداشتیم :))

خب باید فاصله ی بین اعداد رو بشماری،نه خودشون رو:)

سیزدهم، چهاردهم، پانزدهم، شانزدهم، هفدهم، هجدهم، نوزدهم، بیستم، بیست و یکم

نه رور میشه !!!

هه 
اتفاقا منم داشتم امروز با بچه ها ی دانشگاه اینو در میون میذاشتم 

کشفیات ^__^

فاصله ی بین اعداد اینجوری میشه:
12 تا 13 ام:1 روز
13 تا 14 ام:2 روز
...
21 تا 22 ام :10 روز

امیدوارم مشکل حل شده باشه!!:)

این شمارشو قبول دارم 

اینم قبول داری مراسمادقیقا یازده روز هست؟ سخنرانی و جشن و سرور و سرود وشادی و ... :)

خخخخخخخخخخخخخ:))))))))

:)

نکته مهمیه که کسی بهش توجه نمیکنه :-))))

خیلی مهم نیست ولی خب چیزی هست ک به چشم بیاد :)

ببین ، مثلن منی که سرباز هستم باید ساعت 7 و نیم صبح تا 4 و نیم بعد از ظهر قرارگاه باشم ، اگر این 4 و نیم بشه 4 و 31 دقیقه یعنی مرگِ من ! یعنی من دیوونه میشم ! البته برای همه همینه ها ! اگر میگفتن 7 و نیم تا 8 شب مشکلی نبود ! اما اینکه 7 و نیم تا 4 و نیمم 1 دقیقه بیشتر بشه من میمیرم !

اینارو گفتم که بگم ، من این دهه ی زجر رو ، رو 10 روز حساب داشتم ! چرا من رو کشتی ؟ چرا اینکارو میکنی ؟!

اول اینکه خدا نکند ، شما هنوز جوانی و جویای نام 


دوم اینکه ، امید امام (ره) به من و شمایِ دبستانی بوده :))  (فک کنم تو گهواره بودیم البته ، شایدم اصلا نبودیم)

سوم اینکه روزای زندگی و عمرت رو چند روز حساب داری؟؟؟ 

از هم کم کنی درست میشه ولی ://
نظر شقایق هم خوب بود :)

روش گاوسی برای حساب فاصله میگف عدد اخر منهای عدد اول به اضافه ی یک .

مهم فاصله نیست ، مهم اینه ک یازده روز بزرگداشت داریم در کل :)

دهه ی فجر ده روزه.
روز 22 بهمن که خود فجره.
حالا مراسم دهه و خود فجر با هم میشه 11

چقدر جالب که فجر از دهه ش جدا افتاده 

برداشتا متفاوته
به هر حال یازده روز هست فجر و دهه اش و بزرگداشتا و ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">