این روزهایِ من

من ، یک آدم معمولی ام!

" ذوب شدن "

تا حالا حتما نشسته اید و ذوب شدن یخ را تماشا کرده اید و لذت برده اید. اگر هم تماشا نکرده اید من برایتان می گوییم که تماشایش چطور است. یک تکه یخ را توی ظرفی گذاشته و می نشینیم و ساعت ها منتظر ذوب شدن آن می شویم . نگاه می کنیم ، نگاه می کنیم و یخ آرام آرام ذوب می شود. وقتی که خوب زُل زدیم و حوصله مان تمام شد یخ هم ذوب شده و به صورت آب در می آید. آبی که شکل ظرف را به خود می گیرد. خب ذوب شدن یعنی چه؟ منظورم این ذوب شدن نیست ها. اینکه می گویند "فُلانی ذوب شده" را می گویم. مگر فُلانی ها هم ذوب می شوند؟ منظورم این است که می گویند "فُلانی ذوبِ فُلان چیز شده" یا "فُلانی ذوبِ فُلانی شده." ، بگذارید این را هم بگوییم. ما آدم ها وقتی ذوبِ چیزی یا کسی می شویم خودمان را یادمان می رود و آرام آرام شروع می کنیم به ذوب شدن. یکی ذوبِ درس می شود، یکی ذوبِ مخدر ، یکی ذوبِ شغل اش و یک هم ذوبِ تو*. ما را چه می شود که خودمان را یادمان می رود و شروع می کنیم به ذوب شدن. آرام آرام آب می شویم، آنقدر آرام که خودمان هم حالی مان نمی شود. آنقدر متمرکز می شویم روی ذوب شدن که دیگر به چیزی غیر اش توجه نداریم. آنقدر ذوب می شویم که دیگر آن تکه یخ سرد و محکم نیستیم. آرام آرام با ذوب شدن خودمان، با رفتن عمرمان آب می شویم، آبی که توی هر ظرفی بریزند شکل آن را می گیریم. شکل افکار فُلانی، شکل عقاید فُلانی ، شکل علایق فُلانی را می گیریم.بگذارید اینطور بگوییم در یک کلام تمام می شویم، برای خودمان لااقل. آدم ها با ذوب شدن تمام می شوند. به این تمام شدن می گویند ذوبِ چیزی شدن، ذوبِ فلانی شدن.

* تو ، تمام  تو های خاصِ عالم.
۴ موافق ۰ مخالف

با عرض سلام و احترام

مطالب  وبلاگتان بسیار عالی و مورد پسند بود.گروه مدرسین پایتخت کلیه ی سوالات امتحانی مدارس،کنکور،دانشگاه های دولتی و آزاد را به صورت رایگان برای دانلود شما قرار داده و توسط متخصصین فعال کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه های برتر کشور در تمام ساعات شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.در ضمن باعث افتخار ماست که   لینک سایت گروه مدرسین پایتخت را در وبلاگتان ببینیم.

با سپاس فراوان

گروه مدرسین پایتخت.

+سلام

راست میگیا
چشم ها را باید شست، جور دیگر باید دید ...
روی کره زمین کلیک کن !
یه مطلب دارم که شاید بدرد تو بخوره ...
با اجازتون، من وبلاگتون رو دنبال کردم

کره زمین ندارم ، ولی مرورگر کروم دارم  :))

چه عذابی دارن کسایی که چند بار ذوب میشن...

اونا تبخیر می شن دیگه :)

من یه بار تصعید شدم حتی!!:)

آدم وقتی تصعید بشه عمرش لااقل نمیره :)

هیییییییییییییییی :(
ذوب شدن :(

:))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">