این روزهایِ من

من ، یک آدم معمولی ام!

" علامت سوال "

برای داشتنش چکار کردی؟!

۳ موافق ۰ مخالف
هییییییییچ.
واقعاً.

خیلی خوبه 

بیشتر بهش فکر کن 
:)

داشتم تلاشمو میکردم

ماضی مَلموس :)

منتظر موندم فقط...

چرا پا نمی‌شیم آخه؟ چرا هی فقط می‌شینیم آخه؟

بعضیامون فقط صبوریم اونقدری که همه چیو از دست بدیم 

شاید غرور

من تلاشمو کردم ولی متهم شدم:(

أمان از بی چشم و رویی

+سلام

هیچ.
من از ازل او را داشتم.

:)

خوش به حالش

خودمو از خودم گرفتم

چقدر سنگین بود!!

التماس... 
گور پدر نئشگیه بعد التماس...

چقدر متفاوت 

چقدر شجاعت 
شاید باید بگم آفرین !

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">