این روزهایِ من

من ، یک آدم معمولی ام!

" ماذا فازا ؟ "

قبل ترها اگر روزه نمی بودی، باید جواب پس می دادی، این روزها اگر روزه باشی باید جواب پس بدهی.
۱۰ موافق ۱ مخالف
دقیقااااااا 

:)

+ سلام

واقعا نبود خدا تو باور آدما داره پررنگتر میشه
دلم ب حالشون میسوزه
دلم‌برای خدا غمگینه

نمیشه اینجوری گفت

به نظرم  هرکسی نمی تونه روزه بگیره، یک جورایی انگار بهت اجازه نمیدنا 

بله متاسفانه همینطوره

:)

البته که به کسی مربوط نیست ، اما خب سوال پیش میاد.

:)

+ سالمی؟

+به نظر خودم آره

داشتم فکر می کردم چرا ازت پرسیدم سالمی

یادم اومد احتمالا اون روز بود که داعش تهران بوده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">