این روزهایِ من

من ، یک آدم معمولی ام!

" کاش یکی حرف زدن یادم بدهد! "

بافت ِ زرکشی اش را توی دامن پِلیسه مشکی رنگی اش سفت کرده بود، پالتوی خاکستری و جوراب های خاکستری ای داشت. موهایش بلند بود، تا کمرش می ریخت؛ گیره سر زرشکی رنگی توی موهایش بود. دو تا چشم مشکی غمگین توی صورت گردِ سفیدش بیداد می کرد. قد اش تا کمر مادر تقریبا قد کوتاهش می رسید. توی ایستگاه پوستچی سوار شدند. پنج دقیقه ای که گذشت، مادرش گفت : "چند بار بهت بگم خجالت نکش، سرتو بالا بگیر و حرفاتو بزن، هرچی بهت میگم اول تو باید سلام کنی انگار هیچی، نکنه یادت میره؟ سکوت میشه بین مادر و دختر ، مادر دوباره سرشو از پنجره می گیره و میگه : توی مدرسه باید حرفاتو به خانمتون بگی، یاسمن خانم هیچکس یه دختر خجالتی رو دوست نداره؛ کافیه ببینم دوباره اینجوری خجالت می کشی . " دوباره سکوت می شود؛ کوله ام را روی شانه هایم سفت می کنم، نگاهی یه یاسمن می اندازم - سرش توی یقه اش است -  پیاده می شوم و بقیه را نمی شنوم؛ تا اسناد پیاده می روم ، یک خیابان به تمام توی سرم می چرخد که " هیچکس یه دختر خجالتی رو دوست نداره."
۸ موافق ۰ مخالف
چرا خب.. من آدمای ساکت و کم رو رو  دوست تر دارم از پرسروصداها :)

منم خیلی نمی تونم با آدمای شلوغ ارتباط بر قرار کنم :)

من به دختر فوق العاده خجالتی بودم. حتی یه بار مادرمو خواستن و گفتن دخترتون بیماره یا افسرده اس.
نمیدونم چرا رغبتی به حرف زدن نشون نمیدادم.گاهی اونقدر با خودم جدال داشتم یه حرفی یا سوالی رو بگم یا نگم که زمان میگذشت و فرصت از دست میرفت. همیشه دلم میخواست از نگاه حرفامو میخوندن که مجبور نباشم صحبت کنم. 

ولی خب با اینکه خیلی ضرر کردم تو دوران تحصیل همیشه خوب گوش دادم و شنونده خوبی بودم.
و اینم بگم همه دوستم داشتن ولی هیچ دوس نداشتم . فقط یه محبوبیت کلی داشتم و یه تعدادی هم فکر میکردن خیلی مغرورم و ازم بدشون میومد و یه معلم خیلی خوب داشتم که سالی باید میرفتم کلاس دوم .ایشونم سال دومی ها رو برداشتن و هیچ وقت یادم نمیره روزیو که در کلاسو زدن و معلم سال اولم اومد منو برد تو کلاس خودش و به بچه ها معرفی کرد. حتی تابستونا بهم سر میزد.

کم روها دنیای خودشونو دارن. همیشه علت افسردگی نیست. مثل اینه که بگیم پر حرفا و شلوغا دنبال جلب توجه ان.

اسمایل کسی که بعد از مدت ها یک آشنا دیده است :)
دختر خجالتی کم پیدا
چقدر حرفات ملموس بودم چون خیلیاشو خودم تجربشون کردم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">