این روزهایِ من

من ، یک آدم معمولی ام!

"این، منم "

به حدی از زندگی مسالمت آمیز با مورچه ها رسیده ام که وقتی می خواهم بیسکویتی را بخورم ، قبل از هر چیزی بیسکویتی را پودر کرده برای مورچه های روی فرش می ریزم بعد خودم بیسکویت می خورم ؛ البته ناگفته نماند که  فقط در چهار دیواری اتاق خودم ، تاکید می کنم فقط چهار دیواری اتاق خودم.

۱۱ موافق ۰ مخالف
اگر چهاردیواری اتاق خودت نبود، احتمال اینڪه مادر جان برخورد جدی ڪنن زیاد نمی شد؟ :دی

دقیقا :)

بخاطر همینه که تاکید کردم 

همون مورچه ها زیاد ک میشن ادمو گاز میگیرن ک

نه اینا کاری ندارن :)

+ سلام

چه منِ خوبی هستی :)

ممنونم :)

خدای من...:)

:)

بله ما همچین هستیم 

ان شالله با سوسک ها هم به توافق برسی:دی

من با گرگ هم به توافق می رسم، سوسک که جای خودشو داره :دی

منم مادر مادرم به توافق رسیده بود با مورچه ها :)) 
اگه بهشون صدمه میزدی یه وقت از پنجره پرت میشدی بیرون

چقدر خوبه ، مامان من که فکر نکنم برسه به تفاهم :)

+ سلام

الهی... یاد فیلم حوض نقاشی افتادم :)))
"ما اینجا کلی مورچه داریم تو حیاط!"

:)

آره راست میگیا 
+ سلام 

چه حرکت باحالی :)) 

یه حرکت مجانی و بی دردسر

+سلام

سلام، وبلاگ های شما را مانند هر هفته بررسی می کنم. سبک نوشتن شما عالی است
نگه داشتن آن تا!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">