این روزهایِ من

من ، یک آدم معمولی ام!

" من آدم صبوری ام "


امروز نمیدانم چند روز است که بلاگفا مرا از خانه ام بیرون کرده . و این " به دلیل  تغییرات در سرورهای سایت برای جند روز امکان ورود به بخش مدیریت وجود ندارد." را کوبانده بر سر درش.  با این اوصاف یک جای دیگه لازم بود،بود،بود،بود،بود،بود،بود،بود،بود،بود،نبود؟از خیلی قبل تر ها لازم بود ، نبود؟ اما من صبور بودم . 
۱ موافق ۰ مخالف
من نمی دونم این بلاگفا با سرور هاش چیکار می کنه
دوهفته در میون داره تغییر میده
اون ازون شاهکار تاریخی بسته بودن دوماهه ش ، اینم ازین....
داغونه اصلا...

خوش اومدید :)

شاید داره با آب می شورتشون 

از داغون اون طرف تر
ممنونم 

 اولین نفری هستی که اومدی اینجا :)

شاید ... :))
خدا خودش به جناب شیرازی کمک کنه :|

+
خوشحالم :)

+ منم خوشحالم :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">