این روزهایِ من

من ، یک آدم معمولی ام!

"از مصائب ندآ "


اگر روزگاری یکی را میان آن همه تاریکی روی صندلی های سینما دیدید که چار زانو نشسته، وسط آدم هایی که سر روی شانه ی دیگری دارند یا دیگرانی که مثل آدم نشسته اند و پاهایشان روی زمین است؛ اصلا اصلا تعجب نکنید. این ها فوبیای مار دارند. شاید بپرسید این چه ربطی دارد. اگر از من بخواهید که بگویم ،این خیلی هم ربط دارد. چار زانو نشسته که پاهایش روی زمین نباشند که یکهو مار توی آن تاریکی از زیر صندلی ها نپیچد دور پاهایش و یک لقمه ی چپش کند. لطفا زل نزنید به این گونه های نادر و بگذارید که راحت به تماشای فیلمشان برسند.
۵ موافق ۰ مخالف
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
الان شما از اون گونه های نادری ×

***************

بله 

میدونی از کجا نشات میگیره؟ 

نه؛ از کجا؟


منم خیلی از مار وحشت دارم 

وحشتناکه بایدم وحشت داشت :دی 

هی آدم به این چیزها بخواهد فکر کنه که دیگه فیلم دیدن نمی چسبه آخه :-|

ولی باور کن دست خود آدم نیست :)

سلام
چیکارشون داری بندگان خدا رو ؟

واقعا چکارشون دارن : دی 

+ سلام

مامان من از تلویزیون مار می بینه میگه بزن یه کانال دیگه چندشم میشه !

منم نمیتونم اصلا نگاهش کنم حتی توی عکس

+ سلام :)

سلام
ولی من اینو بیشتر یه حالت توهم می بینم، یا وسواس شدید ، ترس از مار هم میتونه جزئی از این موارد باشه ولی حتما ترس از مار فک نمیکنم باشه این حالت
تشکر از خانم ندا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">