این روزهایِ من

من ، یک آدم معمولی ام!

" بامبو "

این روزها صبح ها که از اول تا آخر فلان خیابان راه می روم ، اتقافا کمی هم عجله دارم تا به موقع به مکان مورد نظرم برسم ، اکثر آدم هایی که می بینم  یا خمیازه می کشند با دهانی که دو متری باز شده یا سه چهار تا خط روی پیشانی شان دارند که اخموترشان کرده یا با چشم های بسته راه می روند . بعضی با عجله ، بعضی هم بی حوصله . فقط عده ای که جلو در زایشگاه فلان بیمارستان ایستاده اند ، عمیقا خوشحال اند. لبخند دارند یا اینکه از ته دل می خندند. بدون شک از به دنیا آمدن یکی خوشحال اند، بدون اینکه بخواهند لحظه ای فکر کنند که طرفِ به دنیا آمده هم خوشحال است یا نه. بدون اینکه بخواهند به بیست و سه سالگی او فکر کنند، به اینکه توی بیست و سه سالگی اش از اینکه به دنیا آمده خوشحال است یا نه؟

+ هضم اینکه بفهمی شوهرت داره بهت خیانت میکنه یا اینکه بهت تجاوز بشه دردناک تر از اینه که  ارشد شیراز قبول شده باشی. این روزا چیزایی رو می بینم که می فهم من توی زندگیم هیج مشکلی ندارم . لااقل به اندازه ی نق نقایی که می کنم  مشکل ندارم، اندازه تمام مشکلاتی هم که ندارم ، قوی نیستم.
۵ موافق ۰ مخالف
ارشد شیراز و با چی کقایسه کردیدااا...؛)
هر کودکی با این پیام متولد میشود که خدا هنوز از انسان نا امید نشده؛)

مشکل حال حاضر من ارشد شیراز هست.

مشکل حال حاضر اون خیانت شوهرش.
مشکل حال حاضر اون یکی تجاوز بهش.

خیلی دوست دارم بدونم خدا به چی مون امید داره ؟! هنوز
+ سلام  :)

پست گیج کننده

قبلا بهم میگفتن پیچیده .

هنوز آدمهایی هستند که در کنارشون بودن آدم را به زندگی امیدوار می کنه..اینکه هنوز دنیا جایی برای زندگی کردن هست..

+مقایسه عجیبی بود :)  اما خود خدا میگه..

عسی ان تکرهوا شیئا و هو خیر لکم و عسی ان تحبّوا شیئا و هو شرّ لکم الله یعلم و انتم لا تعلمون.

اینکه لحظه های خوبت وابسته به بودن کسی باشه خیلی خوب نیست. اما هنوزم میشه زندگی کرد "تا وقتی که باد برمی خیزد ."

این که شوهرت خیانت کنه نمیدونم حکمتش چی می تونه باش!!!
+ سلام

"بدون اینکه بخواهند به بیست و سه سالگی او فکر کنند"
دقیقاً
اصلاً بچه از یک سالگی که رد می‌شه بعضیا ذوقشونم یادشون می‌ره

آره اونم دقیقا !! :)

الان ارشد شیراز رو نقد کردین؟! :///
چکار به شیراز دارین به این خوبی!

نه هرگز :)

سلام داره خدمتتون .

دانشگاه فقط یه میلیون کیلومتر دور از خونه اش حال میده :دی

دیر گفتی، خیلی دیر :)

اگر خود دانشگاه شیراز باشید ارشد شیراز عالیه
یکم مردمانش زیاد خمیازه میکشن ولی شما خمیازه نکش درستو سریعتر بخون دفاع کن بیا بیرون
ضمنا خیانت داریم تا خیانت بعضی خانوما توهم خیانت دارن از طرف شوهرشون....اگر هم واقعا خیانت بود که امیدوارم اینطور نباشه، بستگی به زرنگی و توانایی دلبری اون خانوم داره...با مردهای خائن باید یه جوری رفتار کرد که پشیمون بشن از کارشون..االبته شما فقط شنیدید یا دیدید کسی مشاوره خواست در خدمتم
درمورد تجاوز هم باید دید خود طرف چقدر مقصر بوده بعضی خانوما خودشون میخوان متاسفانه

من خودم یکی از مردمان شیرازم :)

اصلانم خمیازه نمی کشیم :|
با مردای خودخواه چطور رفتار کنن؟!!
تجاوز یعنی تجاوز .

خیلی دلم میخواد شیراز برم

تشریف بیارید، خوشحال می شویم :)

+ سلام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">