این روزهایِ من

من ، یک آدم معمولی ام!

" توی استمرار در نابودی ات ، یادت باشد که یک زنی "

جدای خیلی از وقت ها که احساس میکنم چون یک  زن ا م ، بدبخت هم هستم . خیلی از وقت ها هم احساس می کنم چون یک زن ام ، خوشبخت  هم هستم. این که گفته می شود ما زن ها موجودات عجیبی هستیم ، کاملا درست است. من اولین کسی نیستم که این را می گویم حکما آخرین اش هم نیستم. بگذارید با یک نمونه واضح تر بگویم ، گاهی اوقات ما زن ها برای بهتر کردن حال مثلا خرابمان شروع می کنیم به تغییر . منظورم تغییر در ظاهرمان است. شروع می کنیم به نابود کردن زنانگی هایمان. اولین چیزی هم که برای مثلا تغییر دم دستمان داریم آینه هست و موهایمان ، موهای سر مان. اگر بلند است کوتاه یشان می کنیم  اگر هم کوتاه است کوتاه تر می کنیم.  خب وقتی مو هایمان تمام شود انگار که راحت شده باشیم  ممکن است که پی تغییر ظاهری دیگری نرویم ، و ترجیح بدهیم از درون خودمان را خرد کنیم ، به همین هم تا مدتی  بسنده می کنیم تا کاملا رو به نابودی برویم. و هرچه بیشتر سعی در فراموشی زنانگی مان می کنیم . بعد تر که خسته می شویم ، باز هم برای بهتر کردن حال مثلا خرابمان دوباره شروع می کنیم به تغییر . این بار هم منظورم تغییر ظاهر مان است. باز هم اولین چیزی که دم دست داریم موهایمان است . این بار دیگر  برای جبران  کوتاهی شان کم مانده  رو به کود اوره هم بیاوریم . شاید هم برای جبران کوتاهی شان  این بار  پی تغییر رنگ مو ها وحتی تغییر صورت مان هم برویم. بعدش هی توی آینه نگاه می کنیم و مثل احمق ها لبخند می زنیم که" ها ببین موهایم فلان است و خودم بهمان ، ها ببین که من خوشبخت ترینم . ها ببین که ... " .  و هی سعی میکنیم بیشتر زنانگی ها را زنده کنیم و یکی نیست که فریاد بزند "بدبخت خفه شو حال خرابت را خراب ترش نکن" . اما از آنجایی که  یک زنیم قاطعانه سعی داریم وانمود کنیم که داریم حال خودمان را بهتر میکنیم. و شاید نمی خواهیم روی خودمان بیاوریم که داریم خودمان را گول میزنیم. و این عجیب بودن همچنان ادامه دارد تویِ یک لوپ لعنتی به اسمِ زن بودن.

 راستی من امروز با خریدن سه تا گیره ی مو ی معمولی  احساس کردم چون یک زن ام ، خوشبخت هم هستم.


+ این یک نمونه  بود از عجیب بودن . نمونه های دیگرش با شما .


۵ موافق ۰ مخالف
خداحفظتون کنه.....زیرا وجود زن شاید برای خودش زیاد مهم نباشه اما برای همسر....فرزند و  برادر ...ودرنتیجه پدر و مادر موهبتی بس گرانبهاست با هر شکل و قیافه و فکر واندیشه ای که باشد...زن برای خود یک زن است و یک دنیا مهربانی و محبت و ارامش
منم درباره ش نوشته بودم حتی؛بیچاره موهامون:)
شاید همیشه هم تغییر ظاهر صرفن گول زدن نباشه!
شاید بعضی وقتا ی جور شوک محسوب میشه، یادت میفته ک چ چیزایی رو فراموش کردی، و باید دنبال چ چیزایی بری.
اینم خودش ی نشونه ایه از این ک زن ها موجودات عجیبی هستن!
دقیقا همینطوره منتها من خیلی تغییرات میدم غذامو کم میکنم علاقم به چیزهایی که تا حالا بهشون نگاهم نمیکردم زیاد میشه کلا عوض میشم خیلی سخته یه ادم دیگه شدن که اونم دروغی و برای گول زدن خودته
راستش من ھیچوقت فکر نکردم چون یک زنم بدبختم (:

ھیچوقتم با موھام و ناخنام لج نکردم و حتے شدیدا مخالف این کارام !
شاید دوست داشته باشی کتاب "زنانی که با گرگ ها می دوند" را بخوانی، درباره این است که یک زن سالم شبیه یک ماده گرگ وحشی است :))))
من هیچ وقت این کارو نکردم.
حوصله نداشتم! به موها و سر و صورت هم کاری نداشتم به تبع. از اول رفتم مرحله اخر: له شدگی مفرط.

خوبی ندا؟ ممنون ک سر زدی :)

چقدر خوبه له شدگی مفرط :))


ممنونم  دوست جان عزیز 

یاد یک شعر افتادم با این مضمون که زن تلفیق دوچیزه، آبادی و خرابی... 
عااالی یودی ...😃

ممنون
+ سلام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">