این روزهایِ من

من ، یک آدم معمولی ام!

"یه بیچاره یِ احمقِ دلشکسته ام "

کسی که بتونه بنویسه از بقیه ی بیچاره هایِ احمقِ دلشکسته ، سرتر هست خب طبیعتا وقتی هم که نتونه بنویسه میشه یکی مثل بقیه ی بیچاره هایِ احمقِ دلشکسته. بنابراین من توی این روزا یکی از بیچاره هایِ احمقِ دلشکسته هستم. 


سلام :)       

۴ موافق ۰ مخالف
آخر شما را چه شده است؟

کاش یافته شود :)


+ سلام

منم یه بیچاره احمق دلشکستم

خوبه؟؟ این اصلا خوب نیس

+سلام

چه نتیجه ای گرفتینا :دی

شب ، شام است.

شام املت است.
شب ، املت است .
:دی :دی

:))) ببخشید ! چون یه مدته خودم دست و پا شکسته بیچاره احمق دلشکسته شدم!

خواهش میکنم . راحت باش :))

سلام :)

بیچاره ی احمق دلشکسته ای که دست تکان می دهد. :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">