این روزهایِ من

من ، یک آدم معمولی ام!

" انگیزه ی دو "

شکسپیر هم اگر روزه می گرفت به جای اینکه بودن و نبودن برایش مسأله بشود، می گفت : سحری خوردن یا خوابیدن ؟ مسأله این است.

+ خیلی خوبه ک ماه رمضون داریم؛ نیست؟


۱۰ موافق ۱ مخالف
اوهوم ماه رمضون خوبه دوسش دارم :)

منم دوستش دارم :)

اره ولی خیای طولانیه

برای ما بی مشغله ها ک خوابمون بیشتر میشه چندان طولانی نیس :)

قبول باشه

آره خوبه ما که دوسش داریم :)

:)

ما نیز 

حس قشنگیه ... 

اره از قشنگ اونور تر :)

ماه رمضون عالیه

قطعا  :)

خوابتون چقد دیگه طولانی میشه مگه؟:دی
+قطعا سحری خوردن، همانا...! به معده درد روزهای بعدش نمی صرفه واسه من:دی

من کل روزو می خوابم تقریبا ، حتی اگر خوابمم نبر ه :دی 

یه چیزی حول و حوش 12ساعت
+ نه نه بعد سحر نمی خوابم ؛ اگر فورا بخوابم یک حالت بدی دارم کل اون روزو
میگن هم نباید خوابید 

التماس دعا

چشم 

من بیشتر :)

 برای کنکوریای بخ بخ دعا کنیم.. 



+ خیلی خوبه ندا.. خیییییلی

چشم ؛ حتما 

اره :)

هست ؛)

خب ، این خوبه.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">