این روزهایِ من

من ، یک آدم معمولی ام!

" طوفان "

هنوز به خودم دل بسته ام ، هنوز به خودم امید دارم، هنوز می توانم به خودم تکیه بدهم؛ انگار. انگار، هنوز می شود روی خودم حساب بکنم، هنوز نمرده ام؛ درست توی همین روزهایی که دارم می روم بمیرم ، هنوز نمرده ام. هنوز میتوانم دلخوش باشم . این خوب است؛ انگار.

+ " امیر بی گزند " چاووشی چیز ساده و کوچکی نیست ، اما خیلی ساده می شود دلخوش  اش شد.
۸ موافق ۰ مخالف
خیلی خوبه این حس:):)

"امیر بی گزند" خیلی خوب تره :)

این آلبوم رو باید عمیق گوشش داد و ازش ساده لذت برد! 

قطعا همینطوره! 

حضرت مولانا و حضرت چاووشی با هم :)

+سلام

چاوشی رو خیلی دوست دارم ولی نمی دونستم آلبوم جدید داده...ممنون از معرفی(گل)

امروز اومده

نوش جان :)

دلت تهرون، چشات شیراز..

چشات شیراز :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">