این روزهایِ من

من ، یک آدم معمولی ام!

" رضای امیر خانی جان "

لبخند امشب رضای امیرخانی عزیز توی خندوانه ی رامبد جوان خستگی این مدت را از تنم در آورد؛ شاید باورتان نشود. ولی لبخندش ، دزدیدن نگاهش از دوربین یک طوری خاصی بود .یک طور خاصی دلنشین.
۶ موافق ۰ مخالف
می بینم که همه خوششون اومده از این قسمت هم :)

رضا امیر خانی دیگه :)

ندیدم:(

ساعت 5 تکرار میکنه ، ببینش :)

سلام تکرارش رو میزارن که ببینیم ؟ 

سلام 

آره 
ساعت 7 و 11 و 5 تکرار میشه 
الان دیگه ساعت 5میتونین ببینین

مگه خندوانه میده تلویزیون هنوز؟
خیلی وقته تلویزیون نگاه نمی کنم!
باورت میشه؟ :)

اره اره سری جدیدش هست 

منم زیاد نمیبینم، مگه که با جمع ببینم وگرنه ترجیح تنهایی نیست :)

همه عاشقای دنیا با منِ او زندگی کردن..



+ اول من او رو خوندم. دیدم خدایااا.. چقده خوبه این
رفتم ارمیا رو خوندم.. همه احساساتم زایل شد..

++قیدارو هم خوندم. ریزه کاری های شیرینی داره.. 

قیدارش انگار مدینه فاضله رو میگه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">