این روزهایِ من

من ، یک آدم معمولی ام!

" عبور "

تا به حالا به ابرهای در حال حرکت توجه کرده اید؟ هیچ کدامشان همان ابرهای یک دقیقه پیش نیستند.
 تا به حالا به این فکر کرده اید که این ها قبل از ما بوده اند ، بعد از ما هم خواهند بود و هیچ کدامشان هم یکی نیستند.

۶ موافق ۰ مخالف
زمان همه چیزو تو خودش حل می کنه :)

داشتم فکر میکردم ما آدم ها رو هم حل میکنه؟؟!! 

به جایی نرسیدم

واقعا فکر می کنی آدم پنج سال پیشی؟؟
در مورد خودم که اصلا اینطور فکر نمی کنم :)

نه واقعا آدم پنج سال پیش نیستم، ولی یه لحظه هایی از پنج ساله پیش هست که یادم نرفته هنوز ؛ تازه  هستن درست مثل همون پنج سال پیش 

من که ادم 5 سال پیش نیستم خیلی بزرگ شدم خیلی

این یعنی حل در زمان شدی؟!

حل شدن در زمان شاید بستگی به افراد داشته باشه
بعضیا خوب فراموش می کنن و رد میشن!

به نظر منم همه حل نمیشن توی زمان

ما در خدمت زمان هستیم یا اون در خدمت ما؟؟!!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">