این روزهایِ من

من ، یک آدم معمولی ام!

" یکی ، بکشد توی گوشم ! "

میان این همه نقطه ضعف ام؛ یک نقطه ی قوت دارم که از داشتنش بسی شادمانم. می توانم چنان خودم را خونسرد نشان بدهم انگار نه انگار که در درونم دیگی در حال جوشیدن است، انگار نه انگار که از حرف هایش رنجیده ام ،انگار نه انگار که همین دو دقیقه پیشش زده ام چیزی را شکسته ام، انگار نه انگار که دندان هایم دارند روی هم کشیده می شوند،انگار نه انگار که از درون دارم می شکنم، انگار نه انگار که تو را با او دیده ام، انگار نه انگار که او را با تو دیده ام.


+ می شود لطف نموده کتاب های خوبی که خوانده اید و خوشتان امده یا خوشتان نیامده را معرفی بنمایید.

۸ موافق ۰ مخالف
موج سوم
تافلر
ما فوق کتاب
--------------------------
جنگ و ضد جنگ
تافلر
--------------------------
استراتژی خوب، استراتژی بد
ریچارذ روملت

چقدر شبیه کتابای درسیه اسمشون :دی

ممنونم

بیشعوری،شهر هرت 
عالین:-)

ممنونم :)

کوری، ژوزه ساراماگو
نام من سرخ، اورهان پاموک
ورونیکا تصمیم می گیرد بمیرد، پائولو کوئیلو

کوری رو خوندم اما اون دوتا رو نه 

ممنونم

عقاید یک دلقک را 
فرنی وزویی 
استخوان های دوست داشتنی



عقاید یک دلقک رو خوندم ااما اون دو تا رو نه 

ممنون

داستانی یا هر چی؟ :)

تئوری انتخاب ویلیام گلاسر (ترجمه علی صاحبی) یکی از بهترین کتابهای روانشناسی ای هست که کلاً دید من را به زندگی عوض کرد، یک روشی هست تویش به اسم واقعیت درمانی، اگه به روانشناسی علاقه داری مثلاً یا کتاب خوش بینی آموخته شده نوشته مارتین سلیگمان که پدر علم روانشناسی مثبت نگر است :)

این لیست پیشنهادی من در سال 89 بوده، کتابهای تو لیست را با این که خیلی سال گذشته از خواندنشان هنوز هم دوست دارم :)
http://habbeangur.blogfa.com/post-264.aspx

از بین نویسنده های خانم من از فریبا کلهر خوشم میاد، که جدیداً زده تو کار نوشتن برای بزرگسالان مخصوصا سه گانه اش که گل سر سبدش هست "شوهر عزیز من"

و از بلقیس سلیمانی که اصولاً سبکش را دوست دارم، مخصوصا کتاب بازی آخر بانو

و خب خیلی کتاب های دیگه :)))))) کامنتم خیلی طولانی شد، شرمنده :)

راستی من اضافه کنم که اصولا رمان دوست دارم و داستان کوتاه خوشم نمیاد (تا میام باهاش درگیر بشم زودی تموم میشه) ولی دو تا کتاب داستان کوتاه معرکه هم می تونم پیشنهاد کنم، یکی "دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد" آنا گاوالدا و یکی "برف و سمفونی ابری" پیمان اسماعیلی

کتاب  خوب :)

اتفاقا روان شناسی خیلی دوست دارم
چقدر پیشنهاد ؛ واقعا ممنونم 

دیوانگی در بروکلین - پل استر
ناتور دشت - سلینجر
اول عاشقی، آن سوی رودخانه ادر، آلیس - یودیت هرمان

:)

ناتوردشتو خوندم وخیلی دوسش می دارم 

ممنونم

نمیدونم آدما این قدرتو از کجا میارن!
بعضی وقتا جایی که اصولا باید فریاد بزنی، سکوت میکنی...
و این، میتونه یه جور حس قوی شدن بهت بده


"ناطور دشت" اگر نخوندید حتما یه نگاهی بهش بندازید
فوق العاده ست
بالا بالاهای لیست منه
با ترجمه احمد کریمی

یه چیز درونی و ذاتی احساس میکنم ؛ دقیقا  " قوی شدن "

ناتوردشت یکی از کتابای مورد علاقه ی منه 
سبکشو خیلی دوست دارم
ممنونم

چشمهایش بزرگ علوی  بسیار قشنگه 

دقیقا

ممنونم

داستانی مثلا؟ در چه زمینه ای؟

جدیدا دختر پرتغالی از یوستین گوردر و کارت پستال از روح انگیز شریفیان. فعلاً هم دارم سر ِ بینوایان ِ ویکتور هوگو می زام! :))

کتاب خوب :)

دختر پرتقالی رو خوندم  اما کارت پستال رو نه 
سر بینوایان ویکتور هوگو چی؟؟ 
ممنونم

هو الرحمن
سلام علیکم
خاطرات ایران 
نشر سوره ی مهر
من زنده ام
نشر معراج
دزیره 
نشر افق
زنی با کفش های مردانه
نشر سوره ی مهر
سراسر پنجره 
نشر سوره ی مهر
دختر شینا 
نشر سوره ی مهر
نبضم را بگیر ، همهمه ی بودن دارد 

مادام کاملیا ی الکساندر دوما (پسر) 

مادام پو

غرور و تعصب

بانوی نهج البلاغه 
نشر آویسا 

سه دختر گل فروش
نشر سوره ی مهر

بلندی های بادگیر

قبله ی مایل به تو از نشر فصل پنجم 
طوفان واژه ها از نسل پنجم 
و ... 

اینا رو خریدم و نخوندم یا خریدم و خوندم :) 
ولی پیشنهادشون میکنم :)‌

سلام 

چقدر هیجان انگیز 
منم بعضیاشو خوندم  از اینا 
دزیره و غرور و تعصب و خیلی دوست دارم 
من زنده ام فقط صبوری به آدم یاد میده
دختر شینا واقعا ضعیف بود در حد کتاب نبود اصلا
ممنونم 

قطار به موقع رسید  .. هاینریش بل
جای خالی سلوچ .. محمود دولت آبادی
شازده احتجاب .. هوشنگ گلشیری

اینا رو اخیرا خوندم


+ سلام ندا :)

قطار به موقع رسید رو خوندم اما اون دوتا رو نه 

ممنونم خیلی 

+ سلام خورشید( اسمایل کسی که دست تکان میدهد )   :)

سلام

ببخشید من دیرکامنت گذاشتم، احتمالا برای خرید از نمایشگاه پرسیده بودی...

از کتابایی که یادم میاد و دوست هم داشتم:

اول: تفسیر خواجه عبدالله انصاری از قرآن رو دوست دارم

 

روان شناسی تصویر ذهنی کمی مطلب تکراری داشت ولی به نظرم کتاب مفیدیه و از او نجایی که خیلی مطالبشو قبلا درک کرده بودم ازخوندنش لذت بردم

شعرهای سپید گروس عبدالملکیان نشر چشمه خیلی خوبن

 

ادبیات کودک و نوجوان رو خیلی دوست دارم. کتابای شل سیلوراستاین و روآلد دال رو توصیه میکنم و از هوشنگ مرادی کرمانی شما که غریبه نیستید رو دوس داشتم. تارک دنیا مورد نیاز است، ته کلاس ردیف آخر صندلی آخر، آقای بوگندو، خروس جنگی، دیوار چین، مجموعه ی هنری زلزله! و پسر لاغرو هم خوب بودن، غول کریسمس چارلز دیکنز عالی بود، تن تن و شازده کوچولو هم که دیگه گفتن نداره. بجز شازده کوچولو و دیوار چین بقیه رو درجوانی خوندم :-/

 

رمان و مجموعه داستان: مرگ درمیزند، عقاید یک دلقک، ناتور دشت، مستاجر، کتابای ریچارد براتیگان بخصوص یک زن بدبخت و در رویای بابل، گرسنه، مسخ، "دیدن دختر صددرصد دلخواه در..."، بادبادک باز (یه کم هندیه ولی قشنگه)، برادران سیسترز ، نامه ای به کودکی که هرگز زاده نشد،

 

الان دارم پله پله تا ملاقات خدا را میخونم ولی خیلی مفصل و کش دار نوشته شده یعنی خوندنش حوصله میخود اما اگه بخوای اطلاعات دقیق تری درمورد مولانا داشته باشی خوبه

کتاب زندگی به روایت بودا هم تازه شروع کردم لحنشو خیلی دوست ندارم که احتمالا تاثیرترجمس ولی برخی مطالبشو درک کرده ام و دوست داشتم تا اینجاش رو

سلام

چه کامنت پر باری بود 
منم پله پله تا ملاقات خدا رو یک سری برداشتم بخونم  یک کوچولو سنگین بود نخوندمش البته در دوران طفولیت  :دی
ممنونم واقعا ، لطف کردی وقت گذاشتی اینقدر دقیق گفتی 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">