این روزهایِ من

من ، یک آدم معمولی ام!

" به درک "

سعید( حبیب رضایی ) : یه کلید طلایی تو زندگی وجود داره که تا حالا منو از سکته نجات داده!

آوا( باران کوثری ): چی؟!

سعید ( حبیب رضایی ) : هروقت یه چیزی اذیتت می کنه از ته دل بگو به درک!


-من مادر هستم . فریدون جیرانی -


۶ موافق ۰ مخالف
با اجازه:
''به درک!!''
:))))

:دی

با اجازه گفتنشو 

منظورم به زندگی بودا...ولی خب تو وبلاگ شما خالی کردم خودمو،سوء تفاهم نشه یه وقت:)

دیدم فیلمشو...خیلی خوب بود:)

ولی خدایی ادم اروم میشه وقتی توی اوج عصبانیت میگه

همش باید بگم که اینجوری :|

عادت کردی بهش؛ اشکال نداره

به درک! :)

الان چی اذییتون میکنه؟

:دی

یادش بگیریم خوبه

اما بش عادت کنیم ...

آی گفتی

کلا هرچیزی که عادت کنی بش بده
+سلام

می دونی من چی میگم؟ میگم بره گُمشه :)))))))

حالا می تونه یه نفر باشه که باید بره گم بشه، یا یک موضوعی باشه، یا خود زندگی باشه :-|

:)))

گمشدن بدتره یا به درک رفتن؟

هیچوقت واقعا نتونستم بگم به درک..
اصلا همین گفتنش ینی اینکه هنوزم مهمه...
وقتی واقعا به درک میشه که حتی بهش فکرم نکنی..

ولی بعضی موقع ها ادمو اروم میکنه واقعنی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">