این روزهایِ من

من ، یک آدم معمولی ام!

" ظالمانه ، عاقلی می کنم "

وقتی مامان می نشیند و موهای مرا می بافد می دانم در حق دخترکی که هرگز به دنیا نخواهم ش آورد ظلم می کنم ، البته نه به بزرگی ظلمی که با به دنیا آوردنش در حق اش خواهم کرد.

۴ موافق ۱ مخالف
دقیقا منم همچین نظری دارم:)

دقیقا چه نظری؟  :)

ظلمی که با به دنیا آوردن بپه بهش می کنم...

فکر کردم منظورت بدنیا آوردن دختر هست :)

چی بگم ؟
آخه حقیقت مطلبم همینه واقعا ... :/

 :)

این دیگه چه دیدگاهیه
اگه همه چنین دیدگاهی داشته باشن که نسل انسانها منقرض میشه
امامان ما انقد درباره تولد بچه حدیث و روایت دارن
ولی ما چسبیدیم به حرفای پوچ و بی معنی

هستن آدمای خودخواهی که نخوان بزارن نسلشون منقرض بشه 

من اون احادیث و روایتا رو نخوندم ، به  حرفای پوچ و بی معنی هم نچسبیدم 
فقط وقتی آدم هنوز توی دلیل وجود خودشم مونده چرا باید باعث وجود یکی دیگه هم بشه

:(
متن قشنگی بود

ممنونم 

:)

درسته ک زندگی گاهی خیلی تلخه ولی بازم بهترین هدیه ی خداست

ندونستن چرایی وجود خیلی بزرگتر از خیلی تلخیاست، نه؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">