این روزهایِ من

من ، یک آدم معمولی ام!

" آنچه زخم زبان کند با من "

هیچ وقتِ خدا یاد نگرفتم که با طعنه و کنایه حرف بزنم و بدتر از آن یاد نگرفتم که جواب طعنه و کنایه را شسته و رُفته و سریع بدهم و همیشه ی خدا غبطه خورده ام  به حال کسانی که جواب توی آستین دارند. وقتی طعنه و کنایه می شنوم، مثل آدم های لال زُل میزنم به طرف، ساکت می شوم ، قرمز می شوم ، در حالی که در درون دارم منفجر می شوم و گاها دنبال جواب توی آستین می گردم و در آن لحظه نمی توانم کاری از پیش ببرم و یک هفته بعدش ، بعد از کلی فکر کردن تازه می فهمم جوابش را باید فلان طور می دادم و  می گوییم این بار تجربه می شود ، بار دیگر جواب می دهم. دفعه های بعد هم می رسند و من دوباره مثل آدم های لال زُل میزنم به طرف، ساکت می شوم ، قرمز می شوم ، در حالی که در درون دارم منفجر می شوم  و دوباره و چندباره می شود تجربه باز هم. الآن دیگر فهمیده ام که من آدم ش نیستم و همان که مثل آدم های لال زُل بزنم به طرف، ساکت  شوم ، قرمز شوم ، در حالی که در درون دارم منفجر می شوم ، باید بهتر باشد. جدیرترها یاد گرفته ام لبخند هم بزنم. فقط برایم سوال شده که آدم ضعیف آن است که طعنه و کنایه کل کلامش هست یا منی که نمی توانم جواب بدهم؟

۶ موافق ۰ مخالف
پرخاشگری کلامی، مثل فحش دادن و کنایه زدن، ازبدترین انواع پرخاشگریه!

ممنون از شما دوست عزیز بابت این یادآوری :)

پس خوشحال باشم که بلد نیستم؟

قطعا اون ضعیفه :)

+
سکوت وزل زدن به طرف و یک لبخند عمیــــق بهترین پاسخه :)

پشت لبخند من چیزی نیست ولی اون فک میکنه چیزی هست و این بهترین پاسخه یوهاهاها  :)

به اینجور آدما میگن غایب جواب:دی

به من میگن غایب جواب؟

+ سلام

موفق باشید
خوب بودن همیشه نتیجه خوب داره
حاضر جوابی اگر جه شاید یک حس برنده بودن به آدم بده ولی یک حس منفی هم به مخاطب میده

ممنونم 

تا حالا اینجوری بهش فکر نکرده بودم :)

غایب جواب خخخخخخخ
نظرا خیلی جالبه

:)))

سلام:دی
آره دیگه، برعکس حاضرجوابه:دی

لال مونی هم داریم :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">