این روزهایِ من

من ، یک آدم معمولی ام!

" من یک دخترم "

دستی بلدم بکشم، بلدم با سرعت بالا توی اتوبان لایی بکشم، دیوانه وار دوست دارم صدای ضبط ماشینم را تا آخرین حدش بالا بدهم، خوره ی تیک آف هستم.جاده ی شب را تا خودِ خدا دوست دارم. کمتر از یک مرد بلد نیستم. الا ، الا اینکه دخترم. بیست و سالِ تمام توی گوشم خوانده اند که یک دخترم. من یک دخترم . 

- از سری نوشته های دوست داشتم پسر باشم.

۳ موافق ۲ مخالف
من خودم همیشه دوس داشتم پسر باشم همیشه همیشه

میگن نباید دوست داشته باشیم :)

جالب بود
اما دختر باشین بهتره :-)

برای کی بهتره؟! :)

خیلی درده که توی جامعه ای زندگی کنیم که مردمش احساس کنن دختر بودن ضعفه!

درد اونه که توی جامعه ی ما هیچ مردی هنوز پیدا نشده که بخاد جای ما باشه 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">