این روزهایِ من

من ، یک آدم معمولی ام!

" نبرد هوش مصنوعی "

بین خبرها و اطلاعیه های بیان از مسابقات هوش مصنوعی شریف گفته شده. گفته شده تمرکز اسم مسابقات روی هوش مصنوعی  ترسناک نیست. گفته شده کافی ست پیاده سازی الگوریتم هایش را بلد باشیم. هوش مصنوعی برای منی که یک ترم به تمام کابوسم بوده ترسناک است. برای منی که این درس منفورترین درس های دوره ی کارشناسی ام بوده، ترسناک است . الگوریتم هایش  همان هایی اند که خدا خط برای پروژه ام نوشتمشان و پیاده کردم آخر آخرش هم با یازده و نودویک صدم برایم تمام شد .برای آن هایی که آرزویشان ارشد هوش مصنوعی شریف است  یک انگیزه محسوب می شود و برای من فوبیا. 

+ ولی خب اگر یک نفر پایه اش را داشتم، حتما شرکت می کردم ، برای ریختن ترس ام  و نبرد با هیولای درون 
۷ موافق ۰ مخالف
اوه واسه ما آسون گرفتن شدم 18

چه خوب :)

درس  سختی نیست ، من می لنگیدم 

الان دقیقا میتونم بپرسم چرا با من سر نبرد داری؟ :|

دو ساعت به تمام داشتم فکر میکردم منظورت چیه 

بعد از دو ساعت کلمه ی آخری دیدیم کلی خندیدم 
این شما نیستی :))

برای منم یه جور فوبیاست :/

فوبیا خوب نیست در کل :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">