این روزهایِ من

من ، یک آدم معمولی ام!

" عالمی دیگر بباید ساخت و از نو آدمی "

" در فاصله ی دسامبر 2013 تا ژوئن 2014 ، چهار سربازِ فرانسویِ نیروهای صلح بانِ سازمان ملل در آفریقا که قرار بود حافظ امنیت و آرامشِ آوارگان باشند، در ازای غذا و مخصوصا بطری های آب آشامیدنی، چندین پسربچه 9 تا 15 ساله را وادار به اطلاعت از خواسته های جنسیِ خود (اغلب اورال) می کردند. چندماه بعد یکی از ماموران ارشد کمیساریای حقوق بشر در ژنو به نام آنِدرس کومپاس به محض این که از صحت این روایت اطمینان حاصل کرد، دست به افشای این رسوایی زد. سازمان ملل به سرعت از او شکایت کرد و وی تحت بازجویی های طولانی مدت قرار گرفت تا وضعش در مورد اتهامِ افشاگریِ اسرار محرمانه مورد بررسی قرار گیرد. آندرس کومپاس اخیرا تبرئه شد. چند پسربچه بعدها تعریف کردند سربازان فرانسوی دقیقا سراغ بچه هایی می رفتند که والدینشان از پس تامینِ خوراک آنها بر نمی آمدند. بچه ها گفتند درست بعد از ارضای جنسی، اغلب به آنها بطری های آب آشامیدنی و گاهی اوقات غذا داده می شد. سازمان ملل تا ماه ها در این باره سکوت کرد و تنها مشغول فرآیند بازپرسی از آندرس کومپاس بود تا او را به خاطر افشای اسرار مجازات کند."


+ از وقتی این ها را که حامد توکلی از گاردین در فیسبوک اش نوشته بود خواندم فقط دارم به یک چیز فکر میکنم . چرا خدا حوصله اش تمام نمی شود؟ چرا جمع نمی کند ، برمان دارد ببرد؟

۶ موافق ۰ مخالف
هر کودکی با این پیام به دنیا می آید که خدا هنوز از انسان نومید نشده است

واقعا هنوز هم نا امید نشده ?!!!!!

 " و ما یدریک لعل الساعة تکون قریبا" 

تو چه می دانی ، شاید موعدش نزدیک باشد.
- احزاب 63-

تا کی خدایی؟!
بس نیست؟
بنده هایت هنوز ارزشش را دارند؟

گویا هنوز ارزشش رو داریم :)

چه صبری دارد خدا  ...

دقیقن :)

+سلام

:|
یعنی هیچی، ولش کن!!!

 یعنی هیچی نگو که گریه م گرفت  :|

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">