این روزهایِ من

من ، یک آدم معمولی ام!

" بهانه های مردانه "

از روزی که فهمیده ام یک مرد ممکن است به خاطر خراب بودن دندان های زن اش بعد از نردیک 20 سال زندگی مشترک بخواهد به او خیانت بکند ، به جای پنج بار در روز پنج و نیم بار در روز دندان هایم را مسواک می کنم. با نفرت هرچه تمام مسواک را می کشم روی دندان هایم و با نفرت هرچه تمام تر کف های توی دهان ام را بیرون می ریزم. با دقت نخ دندان می کشم، آنقدر که خون از لثه هایم بزند بیرون. در صورتی که می دانم این ها همه دلیلی نیست برای یک نامرد. دندان های یک زن هیچ دلیلی نیست برای خیانت بلکه "بهانه" است برای خودخواهی های یک نامرد.می دانم مردی که بخواهد خیانت بکند هر چیزی را بهانه می کند.  همه ی این ها را می دانم ولی روزی پنج ونیم بار دندان هایم را مسواک می کنم. چون از خود "خیانت" می ترسم نه از خراب بودن دندان هایم و می دانم این ها همه بهانه اند. 

۲ موافق ۰ مخالف
بهانه های نامردانه!!

بهانه های نامردان هم خوبه 

نمیتونم تصورش رو بکنم!

توی دندونام تیر کشید!

آخ که نامردی بعضیا حد ندارد متاسفانه 

دندان و لاغری بهانه‌ست! دندون رو بر اساس این نوشته گفته‌م ولی لاغری‌ش رو هم دیدم خودم!

خیلی خوبه که خودتون قبول دارید همچین چیزایی هست 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">