این روزهایِ من

من ، یک آدم معمولی ام!

" ندآ مشکل گشا "

درست یادم نمی آید چند روز پیش بود ولی دقیقا از همان روز، روزی که داشت راهکار می داد و یکهو ساکت شد و بعد درآمد گفت به آن هایی که دوسشان دارم بیشتر فکر کنم ، شب ها قبل از خواب فکر می کنم ، و درست از همان روز دو نفر از کسانی که دوسشان دارم ، سهم دیگری شده اند.کسانی که دوست می دارم به تعداد انگشت های دست هایم هم نمی رسند و این مرا بیشتر می ترساند. ترس خودم را گرفته اما یکی به گوش دیگران برساند که من مشکل گشا شده ام ، کافی است پنج دقیقه قبل از خواب بهشان فکر کنم. الویت با آدم های تنهاست. اسم تان را بگویید ، دوستتان بدارم.


+ آدم ها هم "سهم " می شوند ؟!! 

۲ موافق ۰ مخالف
اشکالی نداره من بگم من این پست رو نفهمیدم ؟! :|

اشکالی نداره :)

من یهخاطره جلف دارم - به نظر خودم جلف - که خیلی شبیه این اتفاق شماست، اما چون حرف شما جدیه من نمیگم خاطره ام رو!

جز پست آی آذر ماه تایپ کن از دستش ندیم 

یعنی چجوری مشکل گشا شدی؟!!
یعنی دعا اینا میکنی؟
پس منو از قلم ننداز!!! :)

"دعا اینا ... " آخر جمله بودا 

نه ! من فقط دوست می دارم 

خدایا هرچه را دوست داشتم از من گرفتی، بهر چه دل بستم، دلم را شکستی، بهر چیز عشق ورزیدم آنرا زائل کردی، هر کجا قلبم آرامش یافت تو مضطرب و مشوش کردی، هر وقت دلم بجایی استقرار یافت تو آواره م کردی، هر زمان به چیزی امیدوار شدم تو امیدم را کور کردی… تا به چیزی دل نبندم، و کسی را به جای تو نپرستم و در جایی استقرار نیابم و به جای تو محبوبی و معشوقی نگیرم و جز تو به کسی دیگر و جایی دیگر و نقطه ای دیگر آرامش نیابم و فقط تو را بخوانم و تو را بخواهم و تو را پرستش کنم و تو را بجویم…شهید چمران.واقعا که شهید چمران حق گفته.چون برای خودم همین اتفاق افتاده.

اینجوری بهش نگاه نکرده بودم 

ممنونم 
+ سلام :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">