این روزهایِ من

من ، یک آدم معمولی ام!

" کمک ؟ "

آخرین باری که به کسی کمک کردید؛ کی بوده؟

۴ موافق ۰ مخالف
دیشب
تازه کمرمم شکست :دی

:)

دیگ نذری جا به جا کردی؟ :)))

دیشب:)

دوستم رو رسوندم تا مترو!

خدا خیرت دهد :)

سوال جالبی است
و سوالی دردناک
مادامی که ایستاده ام بر لب پرتگاهی بلند
و می بینم
خودم را
که در میان جان دادنی انبوه
دست و پا می زند ... 
هی غرق می شود 
و هی جانش به سر می آید
و هی نمی میرد
و هی نمی میرد 
و هی نمی میرد

چرا کمکش نمی کنم که بمیرد ؟!
راحت شود ... 
نه کیسه خرید جابه جا کردم :دی

:دی

کمک درسیم حساب می شه؟
من سعی می کنم تو مدرسه به بقیه کمک کنم در حد توانم تو درساشون :)

اره 

+ سلام :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">