این روزهایِ من

من ، یک آدم معمولی ام!

" فوبیا "

به زیر پل نگاه می کنم. به ماشین هایی که با سرعت سرسام اور رد می شوند. دارم فکر می کنم اگر همین الان پل بیاید پایین تمام می شوم به راحتی.لق لق نوارهای اهنی زیر پاهایم را حس می کنم و نا خودآگاه می خوانم :" الله لا اله الا هوالحی القیوم لا تاخذه ... "

۵ موافق ۰ مخالف
فوبیا چیز عجیبیه...نمیدونم ریشه اش کجاست... :|

منم نمیدونم 

خب حالا نمیشد فکر کنی که مثلا یهو یه فرشته نازل میشه و میاد دو تا از آرزوهای بزرگتو برآورده میکنه؟ به چیزای خوب فکر کن دختر :*

+ راستی، دورهمی وبلاگی شیراز رو نمیری؟

چه قشنگ

دلم براتون تنگ شده   :)

+ چهارشنبه س؛ نمی تونم چهارشنبه رو 

ممنون بابت به اشتراک گذاشتن افکار خود در خصوص با احترام
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">