این روزهایِ من

من ، یک آدم معمولی ام!

" لامپِ بالا سرش سوخته "

معضلی که این روزها دارم باهاش دست و پنجه نرم می کنم ، چیزی نیست جز آینه ی خونمون، آینه ی  قدی جلوِ در؛ همه چیزو در حد خیلی خوب و دلچسب و بهتر از خودت نشون میده، طوری که خط چشماتو عالی نشون میده، رنگِ لبِ جدیدتو اوف ف ف . صاف بودن صورتو که بزارید اصلا نگم. ابروهای کمون ، چشای گربه ای ( :| ) برات سوت میزنه و راهیت میکنه . بعد همین که پاتو میزاری بیرون توی اولین آینه که خودتو میبینی ، می فهمی نامرد چه خیانتی بهت کرده. طوری که یکی از چشمات اصلا خطِ چشم نداره، موهای پشت لبت یکی در میون با طول اِن متر مشخصه، دور و بر لبت رنگیه ، کلا اینکه شکلِ آدم نمی دی ولی اون نامردی نکرده و تو رو  به بهترین نحو به نمایش گذاشته.

+ آدما وقتی از خودشون حالشون بهم میخوره شروع می کنن به تغییر کردن. اینو من نمیگم، نمیدونمم کی میگه ولی احساس میکنم کاملا حقیقت داره.
۵ موافق ۰ مخالف
آینه ی دستشویی ما هم خعععلی خائنه :|
همچین ابرو کمون چشم عسلی نشونت میده فتوشاپ طور اصن -_- بعد میری تو اسانسور میبینی یه جوش رو پیشونیته به اندازه ی کله ی زیدان :| 
البته به نظر من باید به نور محل فحش داد نه ایینه 

عاشقت شدم رفت
کله ی زیدان :)))))
عالی بود

برا ما هم اینطوریه دقیقاً، آیینه آسانسور یک طور دیگه است :-| یعنی چی آخه، تو آسانسور چی کار کنم، دوباره برگردم خونه، نمیشه دیگه :-))))

دقیقا آینه جایی هست که تو دیگه کاری از دستت بر نمیاد :)

ما یه آینه داریم دقیقا برعکس این :/

این خوبه یا بد ؟! :)

:))

آینه ی اتاق من همونقدر روحیه میده که آینه ی دسشویی میزنه تخریب میکنه جوری که اصلا دلم نمیخواد بیام بیرون :دی

عالی بود :)))
ولی تو هم خیلی به بهشون توجه نکن :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">