این روزهایِ من

من ، یک آدم معمولی ام!

" فصلِ فصلم، هجوم آبان هاست * "

نشسته بود پشت میزش، تمام چیزایی که گفته بودمو لیست می کرد، کارش که تموم شد عکس گرفت، گقت می فرسته تو گروه تا همشونو بتونن برام بخرن. نیم ساعتی گذشت بود؛ غرق کارش بود صداش زدم؛ گفتم یه دوستِ پسر هم به لیستت اضافه کن؛ فقط تا هفتم. بلند میزنه زیر خنده.

+ آبان که شروع میشه استرس عجیبی دارم. بدون دلیل.

*علی رضا آذر


۵ موافق ۰ مخالف
جدی آبان خوب نی.
نمیدونم چرا!
مثل سه شنبه ها میمونه. حس بلاتکلیفی داره

آره آره همین بود بلاتکلیفی
بهترین کلمه برای وصف حال این آبان هست

جالا تو که داری می افزایی خب شوهر بیفزا:))

راست میگیا  :دی 

ولی خب ببین قرار بود هفتم منو ببرن کارتینگ بعد دیدم جفتی باشه بهتره  دوست پسرم تا هفتم احتمالش بیشتر جور بشه 

برای من کلا پاییز..


آبان ؛ آبان تا هفتمش 
+سلام 

یادمه !؟ تولدت تو آبانه.

نه؟!

آری آری 

تولد تو هم مهر بود یادمه .
پساپس مبارک  :دی

آبان ماه قشنگیه

آره :)

من کلا به پاییز حس خوبی دارم... نمیدونم چرا...
تولدت آبان ِ؟ (از کامنتا فهمیدم) مبارکه عزیزم :)

منم دارم ولی به آبانِ امسال نه
آری آری . ممنونم  :)

آبان :)

آبان دوست داشتنی :)
+سلام

تولدت مبارک :)

ممنونم
لطف داری :)
+ سلام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">