این روزهایِ من

من ، یک آدم معمولی ام!

" حالا، چی بخورم؟ "

 من با این سن ام تا حالا هیچ وقت توی کافه صبحانه نخورده ام،همیشه ی خدا هم کله ی صبح که می دیده ام خیلی ها توی کافه صبحانه میخورند، با خودم گفته ام این ها چقدر آدم های با کلاسی هستند.فردا، من در آستانه ی بیست و چهار سالگی از قرار روزگار ساعت نُه صبح دعوت شده ام به فلان کافه به صرف صبحانه. این هم یکی از تجربه های مبهم این روزهای من محسوب می شود، تجربه ی با کلاس بودن هرچند اگر اینطور نباشد. فقط چیزی که می ماند این وسط، من چی بخورم؟!!!
۵ موافق ۰ مخالف
من نیز نخورده ام و نمی دونم چه پیشنهادی میشه داد...اما امیدوارم تجربه ی خوبی باشه :)

منم امیدوارم ضایع بازی در نیارم :)

بزار توی برنامه، فکر نکنم تجربه ی بدی باشه 

چون هوا گرمه تلاش کن یه نوشیدنی خنک بخوری...اینطوری باکلاستره حتی؛)
من خودم موهیتو دوست دارم...اگه تا به حال امتحانش نکردی فک کنم تجربه ی خوبی باشه؛ البته به کافه ش هم بستگی داره که چه نوشیدنی ای رو خوب درست کنه و طبیعی تر:)
راستی انار تازه اومده و آب انار تازه هم خیلی میچسبه کلا:)

بقیه وقتا هم که رفتم کافه نوشیدنی خنک خوردم، صبحانه نمیدونم چی بخورم؟

موهیتو!! تا حالا نخوردم ولی بهش میخوره چیز خوبی باشه :)

کله پاچه خوردن دم صبح هم از ادوات با کلاسی به حساب میاد؟ 

شاید باورت نشه ولی خودم  به املت و کله پاچه دارم فکر می کنم :دی

ولی فکر نکنم توی کافه کله پاچه داشته باشه
من که اولین تجربم هس با یه عده آدم با کلاس دارم میرم 

کاپوچینو سفارش بدید یا اسپرسو
خوبیش اینه که هر وقتی میشه اینارو خورد :)

احتمالا باید با کیکی چیزی بخورم ، چون معده رو پر نمی کنن که فقط الکی باکلاس بازی میشه و این خیلی دوره از راحت بودن من  :)

مگه صبحونه نیست؟ کاپوچینو و موهیتو و آبمیوه صبحونه نیست که..
یه سری کافه ها یه منوی صبحونه ی مخصوص دارن که مثلا 20 تومن میدی همچی برات میاره.
در غیر این صورت هم، املت واقعا مزه میده :)

اره صبحونه هست

من خودم اسپرسو و اب پرتقالو عصروونه خوردم 
شاید املت امتحان کردم 
شایدم همشو گرفتم 
مرسی :)

هم پست و هم تک تکِ کامنت ها رو لبم لبخند آورد :)
نیمدونم چرا.

منم خیلی خوشحال شدم که گفتی :)

املت بخورم کثیف کاری میشه پنکیکم بخورم خیلی با کلاس بازی میشه 
میدونم امشب خوابم نمیبره اخرش :دی 

چه یه کافه باکلاس باشه چه یه قهوه خونه بیکلاس، من کلا بخوام بیرون صبحونه بخورم همیشه املت و آب پرتقال سفارش میدم یا اگه آب پرتقال درست و حسابی نباشه املت و چایی :)))

ولی جدی اگه پای کوه باشه هیچی به اندازه املت نمیچسبه!
آخ آخ! هوس کردم... :))


+چه میشه کرد دیگه
بعضیام مثل ما بدون توجه به مکان همیشه بیکلاسن! :)))

منم املت خوردم  :دی

املتای کافه کجا و املتای قهوه خونه کجا
نمیدونم چرا قهوه خونه ها رو دوسن دارم، ولی هیچ وقت نرفتم :|

چی خوردی ندا؟؟

:))))

خوش گذشت؟

اُملتِ یونانی :)

 تخم مرغ بود ، قارچ، کالباس و سوسیس، سبزی، گوجه، فلفل دلمه، زیتون، ذرت 
بد نبود مزه ش 

اااااااااااااااااااااا چه دیر اومدم اینجا، چی خوردی آخرش؟

من خیلی رفتم کافه برای صبحانه :) همه چیز هم خوردم، یه کافه رستورانی هست انتهای خیابان ونک، بر کردستان به اسم سان لیو

یه زمانی من و دوستانم هیچ وقت آزادی نداشتیم به غیر از صبح پنج شنبه و همه قرارهایمان با صبحانه برگزار می شد :))))

من خیلی چیزها خوردم، املت خوردم، پن کیک خوردم (که خیلی شیرین بود خوشم نیومد)، نون پنیر گردو خوردم (بسیار کلاسیک)، و خیلی چیزهای دیگه :)

املت یونانی :)

شما خیلی باکلاسی پس
اینجا انواع املت داشت ، یه چیز دیگه اسمش یادم نیست و نون و پنیر 
نون و پنیر واقعا کلاسیک بود و من خیلی پشیمونم چرا نون و پنیر نخوردم :دی (عالیم من )

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">